امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از نقش مدرک دانشگاهی در پیدا کردن شغل تا چالش‌های ثبت شرکت

مشاهده ۳۳۹
۱۳۹۸/۰۳/۱۱- ۱۵:۲۵

رادیو اقتصاد یکشنبه 12 خرداد در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعات نقش مدرک دانشگاهی در پیدا کردن شغل، چالش‌های ثبت شرکت و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» یکشنبه 12 خرداد، مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد درباره چالش‌های ثبت شرکت صحبت می‌کند. از دیگر موضوعات قابل طرح می‌توان به قوانین ثبت شرکت و مسایل مرتبط با آن،  روند قانونی و اطلاعات لازم اشاره کرد.
برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» یکشنبه 12 خرداد ماه، تاثیر چگونگی رابطه فرزند با پدر و مادر بر آینده اقتصادی آنها را بررسی می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» فردا به سراغ تولید لوازم و نوشت افزار اداری می‌رود. انواع لوازم اداری تولید داخل،  کیفیت و قیمت،  صادرات و واردات لوازم اداری، راهکارهای رونق تولید و ... از دیگر موضوعات این برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» 12 خرداد، نادر پاپی، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات علوم دامی‌ کشور درخصوص راهکارهای افزایش بازده اقتصادی در واحدهای مولد گوسفند و بز صحبت می‌کند. روش‌های افزایش بازده تولید مثل و راهکارهای انجام 3 زایش در دو سال برای دام‌های سبک از دیگر موضوعاتی است که در برنامه بررسی می‌شود. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار روزهای فرد ساعت 13:30 شنیده می‌شود.

برنامه «راه ابریشم» یکشنبه به شناخت بازار هدف صادرات روده دامی اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30روی آنتن می رود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» یکشنبه 12 خرداد، مسلم‌خانی، مدیرکل دفتر ترویج و آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روستایی درباره نقش مدرک دانشگاهی در پیدا کردن شغل و جایگاه مهارت آموزی در ایجاد اشتغال مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «روستای ما» فردا، محمدرضا جعفری، رئیس شوارای آرک شهرستان خوسف درباره روستای آرک و جاذبه‌های گردشگری این روستا مطالبی را بیان می‌کند. این برنامه کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه، ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما