امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پوشش گسترده راهپیمایی روز قدس در 1417 ارتباط با شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی

مشاهده ۳۰۹
۱۳۹۸/۰۳/۱۱- ۱۰:۰۳

رئیس مرکز سیمای استان‌ها از افزایش 30درصدی ارتباط‌های زنده با مراکز استان‌ها در پوشش راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید‌عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها پخش مصاحبه‌های مردمی ، تصاویر راهپیمایی به صورت زنده، برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی و پخش حماسه حضور مردم را آغازگر ویژه‌ برنامه‌های مراکز برشمرد که با رویکرد تبینی و تهییجی، از دیگر اقداماتی بودند که در مرکز سیمای استان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا شدند.

فاطمی‌ با بیان اینکه مراکز گلستان، خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، خراسان جنوبی، کردستان و فارس از اولین مراکزی بودند که به تدریج، راهپیمایی مردمی را ابتدا در شبکه‌های استانی و همزمان از شبکه‌های سراسری پخش کردند، گفت: در پوشش مراسم راهپیمایی، بیشتر مراکز سعی کردند به اقشار، اصناف، قومیت‌ها و مذاهب مختلف توجه ویژه داشته باشند. رئیس مرکز سیمای استان‌ها افزود: حضور برادران اهل تسنن در راهپیمایی مردمی استان گلستان، سیستان و بلوچستان، کردستان ، مهاباد و توجه به اقوام با پوشش لری در مراکز چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان و نیز توجه ویژه به هموطنان عرب زبان، توسط مرکز خوزستان از نکات قابل توجه و تحسین عملکرد مراکز بود. وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراکز همزمان توانستند از چندین نقطه در مرکز استان و یا از چندین شهرستان تصاویر راهپیمایی را در چند قاب ارائه کنند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های سراسری در مجموع از ساعت 9 تا 13 بالغ بر 1400 بار تصاویر راهپیمایی مردمی در استان‌ها را روی آنتن فرستادند.

فاطمی افزود: شبکه شما با 231 بار ارتباط تصویری، بیشترین ارتباط را با شبکه‌های استانی برقرار کرد و علاوه بر این شبکه‌ سه سیما نیز با 134 ارتباط، شبکه یک با 133 ارتباط، شبکه چهار با 145، شبکه خبر با 161 و شبکه‌های 2 با 155 و پنج با 87 بار در مراتب بعدی ارتباط با استان‌ها بودند.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها از استفاده شبکه‌های بین‌المللی و برون‌مرزی از تصاویر راهپیمایی مراکز استان‌ها خبر داد و گفت: تعداد این ارتباط‌ ها به 371 مورد رسید. وی ادامه داد: مراکز خراسان‌رضوی (135)، اردبیل (118) و فارس با (100) مرتبه، بیشترین میزان ارتباط با شبکه‌های سراسری را به نام خود ثبت کردند. فاطمی‌ با بیان اینکه  سال گذشته میزان ارتباط‌های شبکه‌های استانی با شبکه‌های سراسری در روز قدس 659 مورد و با شبکه‌های برون‌مرزی 371 مورد بوده است، گفت: جمع این ارتباط ها به 1030 مورد رسید که با توجه به میزان ارتباط‌های روز قدس امسال (1417 ارتباط) 387 ارتباط رشد را نشان می‌دهد.

 

امتیاز شما