امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از ابهام در سرنوشت 12 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات تا ظرفیت‌های اشتغال در صنعت مس

مشاهده ۲۶۹
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۱۵:۲۸

رادیو اقتصاد شنبه 11 خرداد در برنامه‌های «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی»، «چالش» و ... قصد دارد به سراغ موضوعات ابهام در سرنوشت 12 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات، ظرفیت‌های اشتغال در صنعت مس و ... برود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایستگاه نود و هشت» شنبه 11 خرداد، مشارکت خانواده در رفع بحران‌های مالی اعضای خانواده را بررسی می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» شنبه 11 خرداد ماه، استانداردهای باطری خودرو را بررسی می‌کند. تامین مواد اولیه باطری خودرو، قیمت و دلایل افزایش قیمت باطری خودرو، فرآیند تولید باطری و  راهکارهای رونق تولید باطری خودرو از دیگر مباحث مطرح در برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» شنبه 11 خرداد ماه، به سراغ ابهام در سرنوشت 12 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات می‌رود. گام‌های اساسی برای بازگشت ارز به کشور، اعلام اسامی متخلفان به قوه قضائیه، سیاست بهینه بازگشت ارز، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و ... از دیگر موارد مطرح در این برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سید‌وحید موسوی ساعت 15 مخاطبان را همراهی می‌کند.

برنامه «ساعت صنعت» شنبه، بایدها و نبایدهای ظرفیت‌های اشتغال در صنعت مس را تحلیل می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 21 شنیده می‌شود.

امتیاز شما