امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
روایت کارگردان دلدار از عشق به روایت داستان
روایت کارگردان دلدار از عشق به روایت داستان

رضایت مخاطب را که می‌بینم، لذت کار برایم چند برابر می‌شود

مشاهده ۱۳۶۳
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۱۵:۲۱
تعداد بازدید:1363

نوید محمودی، کارگردان سریال مناسبتی دلدار شبکه دو سیما گفت: روایت دلدار روایت مسائل مردم در بطن جامعه است و همین به قصه کشش می دهد و مخاطب را تا آخر پای تلویزیون نگه می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نوید محمودی کارگردان نام آشنای سریال های تلویزیونی که شب های ماه مبارک رمضان سریال دلدار را با همکاری برادرش برای شبکه دو سیما آماده کرده است، درباره بازخورد میزان رضایت مخاطب از این سریال گفت: برادران محمودی از آنجا که اغلب در قصه‌ها و سریال هایشان سراغ دغدغه‌های اجتماعی می روند و به مسائلی نظیر، شغل، روابط خانوادگی، تاثیرات بیکاری بر روابط جوانان و... می‌پردازند، می توانند مخاطب را با کارهایشان همراه کنند.

نوید محمودی گفت: زمانی که مخاطب می‌بیند و احساس می‌کند سریالی با هدف، به زندگی بخشی از جامعه می‌پردازد و در واقع خودش را در کاراکتر یک بازیگر می‌بیند می تواند با سریال یا فیلم ارتباط برقرار کند.

کارگردان سریال دلدار درباره سختی‌های کار مناسبتی ساختن برای تلویزیون نیز گفت: قصه ساختن، نوشتن و روایت کردن از کارهای جذاب دنیاست و از آنجایی که عاشق قصه است هیچگاه این قبیل کارها برایش خستگی به همراه ندارد.

نوید محمودی با اشاره با آیات و روایات فراوان کلام الله مجید گفت، پروردگار نیز برای سخن گفتن با بندگانش از قصه و روایت استفاده می‌کند.

این کارگردان خوشنام سریال های تلویزیونی اما به همکارانش پیشنهاد داد تا اگر قصد ساخت سریال برای رمضان 99 را دارند همین امروز شروع کنند تا وقت کافی برای نگارش و ساخت قصه ای هدفمند و پر بیننده را داشته باشند.

کارگردان سریال دلدار در پایان با ابراز خرسندی از دیده شدن سریالش گفت: وقتی رضایت مخاطب را می‌بینم لذت تلاش سختی دکه کرده ام برای چند برابر می‌شود.      

امتیاز شما