امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

از اهمیت زیرساخت‌های تحقق رونق تولید تا راهکارهای هدایت نقدینگی به سمت بازارهای مولد

مشاهده ۴۵۵
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۱۵:۰۳

رادیو اقتصاد پنجشنبه 9 خرداد در برنامه‌های«رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعاتی همچون اهمیت زیرساخت‌های تحقق رونق تولید، راهکارهای هدایت نقدینگی به سمت بازارهای مولد و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» پنجشنبه 9 خرداد ماه، اصول ایجاد یک کسب و کار به قصد ماندگاری آن را بیان می‌کند. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» پنجشنبه 9 خرداد ماه، با تفسیر ضرب‌المثل «هرکس خودش را تاب دهد مس گر نمی‌شود» شنوندگان را همراهی می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» فردا، به سراغ تحقق شعار سال و اهمیت زیرساخت های تحقق رونق تولید می‌رود. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» 9 خرداد، نادر پاپی، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات علوم دامی‌کشور درباره وضعیت پرورش گوسفند و بز در کشور صحبت می‌کند. روش‌های پرورش گوسفند و مزایا و معایب دام‌های وارداتی از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار روزهای فرد ساعت 13:30پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» پنجشنبه 9 خرداد ماه، به سراغ جایگاه کشور در صادرات محصولات معدنی و فلزی می‌رود. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 شنوندگان را همراهی می‌کند.

برنامه «نود و هشتی‌ها» پنجشنبه 9 خرداد ماه، راهکارهای هدایت نقدینگی به سمت بازارهای مولد را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 17پخش می‌شود.

در برنامه «روستای ما» فردا ، محمد فاضلی، دامدار درباره اشتغالزایی در روستاهای شهرستان ملک شاهی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. این برنامه کاری از گروه کشاورزی به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما