امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

ندای آزادی قدس در جهان‎بین

مشاهده ۳۵۷
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۱۲:۵۴

صداوسیمای مرکز چهارمحال‎وبختیاری با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف، ندای حمایت از مظلوم و آزادیخواهی مردم استان را در روز جهانی قدس انعکاس می‎دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تلویزیونی سیمای جهان بین به صورت پخش زنده، با بهره گیری از واحدهای سیار و پرتابل و استفاده از تصاویر هوایی به انعکاس راهپیمایی مردم شهرکرد در این روز می‎پردازد. دکتر افشارنیا افزود: این برنامه با رویکرد بررسی اهمیت ابعاد سیاسی و ایدئولوژیکی روز جهانی قدس، در بخش‎‏های کارشناسی، سرود، حضور خواننده، گزارش، تصاویر و وله‌های گرافیکی، سخنان امام خمینی(ره)، کلام مقام معظم رهبری و شهید مطهری، ارتباط تلفنی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ارتباط زنده اینترنتی با شهرستان‌های مختلف و انعکاس حضور مردم و پوشش مستقیم راهپیمایی مردم همیشه در صحنه شهرکرد، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را گرامی می‎دارد. همچنین در کنار برنامه زنده که در استودیو اجرا می‌شود و دو گروه نیز با اجرای برنامه‌های متنوع میدانی در مسیر راهپیمایی شهرکرد مستقر می‌شوند. فرشاد صالحی و صالح جلیلی تهیه‎کنندگان واحدهای سیار مستقر در سطح شهر، مهدی سلیمی تهیه‎کننده برنامه انعکاس تجمع راهپیمایان در مصلای شهرکرد برای پوشش سخنرانی و شهره احمدپور تهیه‎کننده برنامه زنده استودیو هستند که از ساعت 8:30 تا 12 از سیمای جهان بین پخش می‌شود. 
سیمای جهان بین با ویژه برنامه «روز بیداری» به تهیه‎کنندگی شهره احمدپور که روز پنجشنبه 9 خرداد، ساعت21 به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود و همچنین در دو برنامه «چشم انداز» که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 16 به مدت 45 دقیقه به تهیه‎کنندگی بیژن علی بابایی به روی آنتن می‎رود، به تبیین اهمیت زنده نگهداشتن روز جهانی قدس، اهمیت حضور مردم، نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلام و بسط فرهنگ مقاومت در افکار عمومی می ‎پردازد. همچنین پخش زیرنویس، نماهنگ، کلام رهبری و پخش مستند و تله فیلم‎های تأمینی نیز از دیگر اقدامات و برنامه‌های سیمای جهان‎بین به مناسبت روز جهانی قدس است. وی به ویژه برنامه معاونت صدای مرکز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان «حماسه مقاومت» اشاره کرد و گفت: این برنامه ضمن انعکاس حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس به تبیین اهمیت این روز در همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و ستم خواهی آزادگان در برابر بیداد و ظلم می‎پردازد.
مدیرکل رسانه استانی افزود: برنامه «حماسه مقاومت» در بخش‎های گزارش از راهپیمایی مناطق مختلف استان با حضور گزارشگران مرکز و خبرنگاران آزاد و افتخاری شهرستان‌ها، گفتار موضوعی، پیام مسئولین استان برای حضور در راهپیمایی، سرود و ترانه‌های حماسی،کلام مقام معظم رهبری، گزارش های مردمی، تلفن و پیامک‎های مخاطبان به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی از ساعت 9 به مدت 150 دقیقه از رادیو جهان بین پخش می‌شود.
معاونت خبر صداوسیمای استان هم در روز جهانی قدس با تولید و پخش بیش از 220 دقیقه برنامه خبری درقالب خبرهای مکتوب، گزارش های تلویزیونی و رادیویی ارسالی به تهران، ارتباط مستقیم با شبکه‌های ملی، برنامه‌های تولیدی و پخش محلی به انعکاس حضور راهپیمایان استان می‏‎پردازد. پوشش خبرهای مربوط به محدودیت‎های ترافیکی مسیرهای راهپیمایی روز قدس با همکاری پلیس راهور، اعلام مسیرهای اتوبوس رانی برای جابجایی راهپیمایان، اعلام مسیرهای راهپیمایی به صورت صوتی، تصویری و گرافیکی، پخش بیانیه‌ها و اعلام آمادگی سازمان‌ها و نهادها برای حضور در راهپیمایی، انعکاس پیام های نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه، استاندار و مجمع نمایندگان استان و پوشش خبری برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بخشی از رویکرد برنامه‌های خبری در این روز بزرگ خواهد بود. سازماندهی گروه‌های خبری در مسیر راهپیمایی شهرکرد به صورت زمینی و تصاویر هوایی هلی کم، پوشش جلوه‌های ویژه راهپیمایی، انعکاس راهپیمایی نقاط مختلف استان با استفاده از ظرفیت شهروند خبرنگاران افتخاری و سازماندهی سه گروه خبری در مرکز استان و 24 خبرنگار آزاد در شهرستان‌ها از دیگر فعالیت های معاونت خبر مرکز در روز قدس به شمار می‎آید.

تصاویر

امتیاز شما