امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های صدا‌وسیمای مرکز سمنان در روز قدس

مشاهده ۹۹۵
۱۳۹۸/۰۳/۰۷- ۱۳:۵۲

صدا‌وسیمای مرکز سمنان در روز قدس با تهیه و پخش ویژه برنامه‌هایی، حضور مردم انقلابی استان و پاسخ آنان به یاوه‌سرایی‌های دشمنان ایران و انقلاب و حمایت همه جانبه آنها از مردم مظلوم فلسطین را منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز سمنان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، با ویژه برنامه زنده «جمعه رهایی» با دعوت از کارشناسان و ارتباط زنده با شهرهای مختلف استان و ارتباط تلفنی با گزارشگران و خبرنگاران اعزامی‌ به سراسر استان از ساعت 8 تا 13 با مردم استان همراه می‌شود.
حماسه حضور مردم در تمامی استان نیز با اعزام 8 گروه تلویزیونی واحد سیار و پرتابل به‌‌صورت زنده و ضبطی منعکس می‌شود. صدای مرکز سمنان نیز در این روز با ویژه برنامه زنده «زخم زیتون» از ساعت 8:30 تا 13:30 با ارتباط با شهرهای مختلف استان، ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی و اعزام گروه‌های گزارشی به شهرهای استان به‌صورت زنده، حضور مردم انقلابی و ولایت مدار استان را در راهپیمایی عظیم روز قدس منعکس می‌کند. واحد خبر مرکز سمنان هم با اعزام گروه‌های مختلف خبری به شهرستانهای مختلف استان و اعزام چند گروه خبری به سطح شهر سمنان، مراسم روز قدس و حضور پر شکوه مردم همیشه در صحنه استان را منعکس می‌کند.

امتیاز شما