امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از چالش‌های پیش‌روی توزیع نهاده‌های دامی در کشور تا اقدامات اقتصادی برای پیروزی در جنگ اقتصادی

مشاهده ۲۸۴
۱۳۹۸/۰۳/۰۵- ۱۵:۲۸

رادیو اقتصاد سه شنبه 7 خرداد در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث چالش‌های پیش‌روی توزیع نهاده‌های دامی در کشور، اقدامات اقتصادی برای پیروزی در جنگ اقتصادی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» سه شنبه 7 خرداد، سید علیرضا شجاعی، عضو هیئت مدیره انجمن‌های فناوری، نوآوری و تجاری سازی به همراه محمدامین میرکوهی، مخترع و کارشناس حوزه کسب و کار درخصوص اصول مدیریت زمان در کسب و کار صحبت می‌کنند. اهمیت توجه به فرصت‌ها و وقت و زمان در موفقیت کسب و کار و اصول مدیریت زمان برای صاحبان کسب و کار از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه شنبه 7 خرداد ماه، به سراغ مزایا و معایب خرید اقساطی می‌رود. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 شنیده می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» سه شنبه، شاخصه‌های کیفی تولید درب‌های ضد سرقت را بررسی می‌کند. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به آشنایی با تولید ایرانی محصول، ظرفیت‌ها، میزان رشد و رونق اشاره کرد. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 پخش می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» 7 خرداد، بهروز کاکاوند، مدیرعامل صندوق توسعه آبزیان ایران و حسین رضایی، عضو هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های منابع طبیعی آبخیزداری و کشاورزی کشور درباره چالش‌های پیش‌روی توزیع نهاده‌های دامی در کشور گفت‌وگو می‌کنند. معایب انحصار در توزیع نهاده‌های دامی، نقش اتحادیه‌ها در توزیع نهاده‌های دامی و ... از دیگر مباحث قابل طرح در برنامه است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» سه شنبه، بهترین اقدامات اقتصادی برای پیروزی در جنگ اقتصادی را توضیح می‌دهد. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی، ساعت 17 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «روستای ما» سه شنبه 7 خرداد، علیرضا ظهیر‌امامی‌، کارشناس کارآفرینی روستایی درباره زیرساخت های گردشگری روستای فاروق مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. این برنامه کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما