امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه قزوین حال و هوای شب های قدر را به خانه ها می برد

مشاهده ۴۸۲
۱۳۹۸/۰۳/۰۵- ۰۹:۳۹

صدا و سیمای مرکز قزوین شب های قدر را به صورت زنده در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار یک گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) برنامه‌های شب های قدر را به مدت سه شب به صورت زنده در قالب برنامه «شب های آسمانی» از ساعت 23:30 الی 2:30 بامداد در تلویزیون پوشش خواهد داد.
شبکه قزوین همچنین تصاویر مراسم احیاء مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد و یکی از مساجد شهر محمدیه را  نیز به صورت زنده در گوشه تصویر برنامه «شب های آسمانی» نمایش می دهد.
رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب های قدر مکان‌های ویژه ای را پیش بینی نموده است؛ تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب ها به صورت مطلوب در برنامه «شب رحمت» از ساعت 22 الی 3 بامداد منعکس نماید.
امامزاده اسماعیل (ع)، مسجدالنبی(ص) و مسجد امام خمینی (ره) مکان‌هایی هستند که برای استقرار تیم رسانه ای رادیو قزوین پیش بینی شده اند.
شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین برای این شب ها برنامه‌های ویژه ای پیش بینی کرده اند که متشکل از بخش های مختلفی همچون گفت‌وگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است؛ که به صورت زنده پخش خواهند شد.

امتیاز شما