امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش نماز جمعه کشورهای هند و پاکستان از کانال اردوی شبکه سحر

مشاهده ۴۸۳
۱۳۹۸/۰۳/۰۴- ۱۳:۰۷

گوشه‌هایی از سخنرانی‌های امامان جماعت شهر «لکهنو» هند و «اسلام آباد» و «کراچی» پاکستان در برنامه « نمازجمعه » کانال اردو شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «نمازجمعه» کانال اردوی شبکه جهانی سحر، امامان جمعه شهرهای «لکهنو»ی هند و دو شهر «اسلام آباد» و «کراچی» به بیان فضایل ماه مبارک رمضان و ایام قدر پرداختند.
در برنامه «نمازجمعه» کانال اردو که هر شنبه بعد از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مهم هند و پاکستان پخش می‌شود، گوشه‎‏ای از مهم‎ترین سخنان امامان جمعه شهرهای مهم هند و پاکستان برای مخطبان اردوزبان شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.
«مولانا سید کلب جواد نقوی» امام جمعه شهر لکهنوی هند در نماز جمعه این هفته با بیان فضایل روزه و فواید آن برای روزه‎داران گفت: روزه رحمت الهی برای بندگان خداست. وی همچنین با اشاره به لشکرکشی آمریکا و ناوهای آن به منطقه گفت: همه مسلمانان باید دعا کنند همانند واقعه دریای نیل، آمریکایی‌ها نیز در آب‎های منطقه غرق شوند و هیچ گزندی به ایران اسلامی نرسد. «مولانا حسنین گردیزی » امام جمعه اسلام‎آباد نیز با اشاره به فواید روزه‌‎داری و نقش آن در بهبود سلامتی و جلوگیری از امراض گفت: ماه رمضان یعنی ماه آزادی از جهنم و تعلقات و خواهش های نفسانی که انسان را اسیر خود می‌کند. «مولانا مفتی مبارک اختر القادری » امام جمعه کراجی نیز در سخنانی درباره دعاهای پیامبر اسلام (ص) برای سعادت امت و فضایل و برکات ماه رمضان برای روزه داران، تصریح کرد: مسلمانان با تبعیت و پیروی از خدا و رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) نیاز به بندگی هیچ کس دیگر ندارند. تهیه‎کننده «نماز جمعه» محسن محسنی است. این برنامه، امروز شنبه 4 خرداد، ساعت 17 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما