امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

سوگواره شب شهادت مولای متقیان (ع) در شبکه اترک

مشاهده ۵۶۸
۱۳۹۸/۰۳/۰۴- ۱۰:۰۵

صداوسیما خراسان شمالی با ویژه برنامه‌های مختلف در شب های قدر و شهادت مولای متقیان علی (ع) مهمان مخاطبانش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ سیمای شبکه اترک در شب های قدر با پخش زنده مراسم شب های قدر از مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و آستان مقدس امام زاده سید عباس(ع) شهرستان بجنورد و همچنین مصلای شهرستان اسفراین بینندگان و شب زنده داران را همراهی می‌کند.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی علی حسن نیا شبهای 21 و 23 رمضان مصادف با شبهای قدر از ساعت 22 تا پایان مراسم به طور زنده از سیمای اترک به روی آنتن می رود.

صدای اترک نیز با برنامه ‏های «شب های سرنوشت » و«ماه محراب» شنوندگان را همراهی می‌کند. «شب های سرنوشت » با پخش زنده مراسم شب های قدر از مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و آستان مقدس امام زاده سید عباس(ع) شهرستان بجنورد در کنار روزه داران است.  

همچنین صدای اترک در سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) با برنامه «ماه محراب»  عزادارن امام اول شیعیان را همراهی می‌کند. این برنامه به سیره حضرت علی(ع) در خانواده و موضوع عدالت طلبی از دیدگاه ایشان و به بیان مصادیق عملی عدالت طلبی امام علی(ع) می‌پردازد.

گزارش های مردمی ، حرف دل، گزارش ازشهرها و اماکن مذهبی ازجمله نجف اشرف و مشهد مقدس ، کارشناس مذهبی ، دلی به وسعت دریا ، موسیقی بی کلام  و با کلام ، مرثیه و مداحی ، تلفن و پیامک، کارشناسی ، معرفی کتاب ، کلام بزرگان و... از جمله بخش های این برنامه است.

«ماه محراب» روز دوشنبه 6 خرداد مصادف با 21 رمضان شهادت حضرت علی(ع) به تهیه کنندگی زهرا حیدری از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه از صدای اترک به طور زنده پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما