امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

سیگنال رسانی دیداری و شنیداری از مصلی تا صدا و سیما سمنان

مشاهده ۹۱۵
۱۳۹۸/۰۳/۰۱- ۱۸:۴۷

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح اتصال فیبر نوری بین مصلی نماز جمعه سمنان و صدا وسیمای مرکز سمنان با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این طرح فنی عمرانی، به منظور سیگنال رسانی دیداری و شنیداری در جهت انعکاس سریع و با کیفیت برنامه‌ها و رویداد های فرهنگی و مذهبی مصلی سمنان از طریق شبکه‌های استانی و ملی در مدت 45 روز اجرا شده و به بهره برداری رسید.

مدیر کل صداوسیمای مرکز سمنان در آئین بهره برداری از این طرح از مشارکت و همکاری شرکت مخابرات منطقه سمنان و مدیریت مصلای سمنان در راستای پیگیری و اجرای کوتاه مدت طرح اتصای فیبر نوری قدردانی و خاطرنشان کرد : استفاده از بستر های مناسب موجود فناوری ارتباطات در مرکز استان و شهرستانها برای ارتقاء و سرعت بخشی به انعکاس به هنگام تصاویر از رویکرد های جدی این مرکز است.

حجت الاسلام دکتر مصطفی توکلیان از تمهیدات آینده برای بهره گیری بیشتر و گسترده تر از خدمات فیبر نوری برای سیگنال رسانی نقاط مختلف شهری و کانون‌های اجتماعات مردمی خبر داد و تصریح کرد : خدمات روز آمد در دنیای امروز رسانه ای یک ضرورت است که باید برای جلب نظر و اعتماد مخاطب از به روز ترین آنها استفاده کرد.

حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان و مسئول پیگیری طرح تکمیل و تجهیز مصلی سمنان نیز مناسبت ها و یوم الله‌های سال را یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی توصیف و تصریح کرد : همزمان با اجرای طرح های عمرانی مصلی سمنان، کارکردهای دیگر این مکان فرهنگی مذهبی و ملزومات جدیدآن نظیر ارتباط مداوم و مستمر تصویری در حال پیگیری و اجراست.

مجید دارائی مدیر مخابرات منطقه سمنان نیز استفاده از بستر های امن و پرسرعت و با کیفیت فیبر نوری جهت انتقال مستقیم تصاویر مورد نیاز شبکه‌های تلویزیونی استانی و سراسری را از اهداف این همکاری و مشارکت درون استانی برشمرد.

امتیاز شما