امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش اولویت رسانه ملی

مشاهده ۵۶۴
۱۳۹۸/۰۳/۰۱- ۱۵:۰۸

مدیرکل مرکز خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل اموزش و پرورش این استان از نقش اثرگذار هم افزایی رسانه استانی و آموزش و پرورش در تعالی فرهنگ استان سحن گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای این استان دیدار کرد.
 نصرپور در این دیدار با تأکید بر اینکه عملکرد و خدمات مفید آموزش و پرورش و جایگاه رفیع معلم و مدرسه باید همراه یک پیوست رسانه ای در قالب ساخت و پخش سریال و مستندهای فاخر و انیمیشن ارائه شود گفت: ما در نسل جوان و در حوزه دین به تعمیق معرفت و در حوزه پژوهشی به جمع آوری سوژه‌های بکر و جذاب بویژه از مناطق محروم و ارائه آن به رسانه ملی برای بهره برداری رسانه ای نیاز داریم.
 خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با بیان اینکه رسانه ملی در حوزه آموزشی چند قدم جلوتر از آموزش و پرورش حرکت می‌کند گفت: در حال حاضر 500 پروژه در استان در حال اجراست ودر سال گذشته خیرین مدرسه ساز حدود 800 میلیارد ریال به آموزش و پرورش جهت ساخت و تجهیز مدارس مشارکت داشته اند.
وی افزود: ما در استان خراسان رضوی دچار کمبود فضای آموزشی هستیم و سرانه آموزشی استان 4/2 متر به ازای هر دانش آموز است که این در مناطق حاشیه شهر مشهد به 2 متر می رسد. در صورتی‌که میانگین کشور 5/2 متر به ازای هر دانش آموز است.

تصاویر

امتیاز شما