امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

حال و هوای معنوی شب های قدر از سیمای سهند

مشاهده ۳۸۵
۱۳۹۸/۰۳/۰۱- ۱۳:۲۹

صدا و صدای برون مرزی مرکز آذربایجان شرقی برای انتقال حال و هوای معنوی شب های قدر به مخاطبان خود ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی سهند ویژه برنامه خاصی را در شب های قدر تقدیم مخاطبان خداجوی خواهد کرد. پخش زنده مراسم احیای شب‌های پرفیض قدر از مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تبریز ، پخش دعای جوشن کبیر و مناجات، بحث های کارشناسی و مداحی از جمله آیتم هایی است تا هموطنانی که از حضور در مراسم های معنوی شب های قدر بازمانده‌اند از فیوضات این شب‌ها بهره مند شوند. این ویژه برنامه‌ها از ساعت 23 آغاز شده و تا ساعت 2:30 بامداد ادامه خواهد داشت. 

در صدای استانی مرکز آذربایجان شرقی هم مراسم احیاء شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان به ترتیب از آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) ، گلزارشهداء وادی رحمت تبریز و مسجد دانشگاه تبریز به صورت کامل به روی آنتن می رود. این برنامه‌ها با پوشش کامل مراسم تلاوت قرآن، دعای جوشن کبیر و قرآن  به سرگرفتن و پخش گزارش از حال و هوای معنوی روزه داران شرکت کننده در این مراسم و بحث های کارشناسی از ساعت 23 تا 3 بامداد شنونده‌های مومن را همراهی می‌کند.

همچنین در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) ویژه برنامه ای به همین مناسبت از ساعت 10صبح الی 13 به روی آنتن خواهد رفت. رادیو شهری مراغه هم ویژه برنامه شهادت مولی الموحدین علی ابن ابی طالب (ع) را به مدت 60 دقیقه تقدیم مخاطبانش در مراغه خواهد کرد.

صدای برون مرزی این مرکز هم برنامه‌هایی همچون  افطارلیق، اوباشدانلیق، شناور ، پنجره ، سلام دینله ییجی و سخنرانی مذهبی را برای شنوندگان آذری زبان در جمهوری آذربایجان و باکو تهیه کرده است.

 

امتیاز شما