امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

دست پُر سیمای گلستان برای سال 98

مشاهده ۴۰۹
۱۳۹۸/۰۳/۰۱- ۱۰:۲۲

مدیر کل صدا و سیما استان گلستان در نشستی به تشریح برنامه‌های تلویزیونی این استان در سال 98 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیما استان گلستان در نشستی با اشاره به توجه جدی به تولیدات نمایشی در مراکز استان‌ها گفت: برآنیم که امسال 5 تله فیلم و یک سریال تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز گلستان تولید کنیم.

منتظر حجت افزود: مراحل تولید سه تله فیلم خط و نشان، یک ضریح پر از پول و نبض نگاه از 15 اردیبهشت در گرگان آغاز شده و هم اکنون در حال ضبط آن در مناطق مختلف استان هستیم و امیدواریم تا 15 خرداد ضبط هر سه تله فیلم به پایان برسد. همچنین با توجه به تدوین همزمان این سه تله فیلم امیدواریم تاآخر خرداد هر سه از شبکه گلستان و شبکه‌های سراسری پروی آنتن بروند.

 تله فیلم «خط و نشان» به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی فهیمه سلیمانی و کارگردانی سید محسن میرحسینی با نگاهی به معضلات اجتماعی و خانواده  به  موضوع چشم و هم چشمی‌ می‌پردازد.

تله فیلم «نبض نگاه» به مدت 90 دقیقه، به تهیه کنندگی داریوش منتظری و کارگردانی سید مجتبی اسدی پور موضوع زنان بی‌سرپرست و ایثار گری مادرانه را طرح می‌کند.

تله فیلم «یک ضریح پر از پول »نیز به مدت 90 دقیقه، به تهیه کنندگی نسرین باستانی و  کارگردانی حسین عامری به آسیب های اجتماعی و خانواده می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیما گلستان به تلاش برای تولید سریالی 26 قسمتی با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب موجود در استان نیز اشاره کرد و گفت: طرح سریال های «سایه هیولا» با موضوع محیط زیست، بهمن و باران با موضوع شعار سال و صبا با موضوع مواد مخدر و اعتیاد و چند طرح دیگر آماده و برای طی مراحل تصویب به مرکز سیمای استان‌ها ارسال شده که در صورت تصویب و تخصیص بودجه به مرحله تولید می رسد.

مدیر کل صداو سیما گلستان ضمن اشاره به پتانسیل مناسب تولید انیمیشن در استان گلستان افزود: دو طرح مجموعه انیمیشن نیز آماده و برای تصویب به مرکز سیمای استان‌ها ارسال شده که در صورت تصویب تولیدشان آغاز می‌شود.

منتظر حجت همچنین به آماده سازی 10 طرح برای تولید مستند های فاخر در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، اقتصادی و مذهبی اشاره کرد و افزود: در سال رونق تولید در صدا و سیما نیز با تولید آثار فاخر سعی در جلب رضایت مخاطبان شبکه استانی خواهیم داشت.

امتیاز شما