امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

با «جوان شو» در شبکه اترک

مشاهده ۱۸۸۹
۱۳۹۸/۰۲/۲۹- ۱۱:۴۳

برنامه تلویزیونی«جوان شو» که از صداوسیمای خراسان شمالی برای مخاطبان جوان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، برنامه «جوان شو» با موضوعات مختلف اجتماعی، ورزشی، فرهنگی، هنری و... در ساختار ترکیبی و طنز ویژه ی مخاطبان جوان و با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، آموزشی، تربیتی و ارشادی، تفریحی و سرگرمی تهیه و تولید می‌شود.

« جوان شو» سعی دارد با هدف گذاری و شناخت مخاطب و طراحی آیتم هایی آموزنده ، مفرح و جذاب ضمن ایجاد لحظات با نشاط و سرگرم کننده و در عین حال آموزنده، موضوعات مورد نظر جوانان را هم بیان کند.

گفت‌وگو با مخاطبان جوان ، نمایش طنز ، از ما شو  (گزارش  از جوانان موفقی که در زمینه‌های مختلف اشتغال ، ورزش ، هنر و...  فعالیت دارند ) موسیقی (پخش موسیقی درخواستی ) ، آنلاین شو ( نمایش عکس ها ،کلیپ ها و ویدئو های ارسالی با محوریت های علمی، طنز و...) ، معرفی فضای مجازی (سایت ها و نرم افزارهای به روز ) ، حرف شما ( تلفن و پیامک های ارسالی مخاطبان ) ، یک فنجان انرژی ( کارشناس روانشناسی) ، مصاحبه با جوانان ، گزارش از مکان‌های دیدنی مختلف استان و  معرفی جاذبه‌های گرشگری آن و... از بخش های متنوع این برنامه است.

تهیه کنندگی «جوان شو» بر عهده حجت دهقانی است که روزهای فرد ساعت 17 از سیمای اترک به مدت نیم ساعت با اجرای فاطمه جعفری روی آنتن می رود.

 

امتیاز شما