امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از اهمیت پدافند غیرعامل در تامین امنیت غذایی تا بی‌ثباتی بازار و آثار آن بر خرید مردم

مشاهده ۴۲۶
۱۳۹۸/۰۲/۲۹- ۰۷:۴۳

رادیو اقتصاد یکشنبه 29 اردیبهشت در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث اهمیت پدافند غیرعامل در تامین امنیت غذایی، بی‌ثباتی بازار و آثار آن بر خرید مردم و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «رویش» یکشنبه 29 اردیبهشت ماه، با موضوع کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در ورزش پخش می‌شود. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به روش‌ها و زمینه‌های کارآفرینی ورزشی، سودآوری کسب و کارهای ورزشی و توسعه کاری در آن اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» یکشنبه 29 اردیبهشت ماه، تاثیر نصایح بزرگترها بر پیشرفت‌های اقتصادی جوان‌ها را مطرح می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» امروز به سراغ استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید کلاه ایمنی می‌رود. انواع کلاه ایمنی، میزان تولید و واردات، کیفیت و قیمت کلاه ایمنی ایرانی از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه «ارمغان طبیعت» 29 اردیبهشت ماه، اهمیت پدافند غیرعامل در تامین امنیت غذایی را بررسی می‌کند. نعمت‌الله اسدی، پژوهشگر موسسه تحقیقات علوم دامی‌ کشور درباره اهمیت پدافند غیرعامل در تامین امنیت غذایی و اقدامات انجام شده وزارت جهاد در پیشگیری از تهدیدات حوزه دام و طیور  مطالبی را عنوان می‌کند. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار روزهای فرد ساعت 13:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه «خانه تا کارخانه» یکشنبه 29 اردیبهشت ماه، زیرساخت های موردنیاز برای افزایش کارآیی صنایع کوچک را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 15 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «فرصت تحریم» یکشنبه، مسعود خزائی، رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش درخصوص تاثیر تحریم در اتکاء به خود در صنایع دفاعی و رونمایی از شش محصول جدید ارتش مطالبی را بیان می‌کند. این برنامه کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی شهرام جهانبازی ساعت 16 پخش می‌شود.

برنامه «راه ابریشم» یکشنبه 29 اردیبهشت به بررسی ساختار شبکه‌سازی صادراتی اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه، ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» امروز مرتضی بکی، کارشناس اقتصادی درباره اهمیت توجه به فرهنگ خرید در جامعه و بی ثباتی بازار و آثار آن بر خرید مردم صحبت می‌کند. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 17 شنیده می‌شود.

در برنامه «روستای ما» یکشنبه، علی‌اکبر بیزه‌ایی، کارآفرین روستای بیزه درخصوص زمینه‌های اشتغالزایی در روستای بیزه سبزه وار و زمینه تخصصی خودش یعنی اشتغالزایی با پودر فلفل قرمز صحبت می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «لحظه‌های اجابت» یکشنبه 29 اردیبهشت، حجت الاسلام‌والمسلمین امین کثیری، کارشناس مذهبی درخصوص تعریف انفاق و شیوه‌های آن و اثرات اعجاب انگیز انفاق در زندگی صحبت می‌کند. برنامه «لحظه‌های اجابت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 20 به روی آنتن می رود.

برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» یکشنبه، راهکارهای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شرایط تحریم اقتصادی تحلیل می‌کند. رابطه تحریم اقتصادی و فعالیت های فرهنگی و هنری، آثار و عوارض تحریم اقتصادی بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری و فرصت‌های تحریم‌های اقتصادی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری از دیگر مباحث مطرح است. برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 22 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما