امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر عملکرد اقتصادی نخست وزیر هند در آستانه انتخابات این کشور

مشاهده ۴۳۵
۱۳۹۸/۰۲/۲۵- ۱۳:۴۶

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) عملکرد اقتصادی نارندرا مودی، نخست‎وزیر هند در 5 سال گذشته را در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی کاوه تقوایی، ضمن مروری بر اقتصاد کشور هند در زمان نخست‎وزیری مودی و وعده‌های اقتصادی وی از قبیل بالابردن رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و کم کردن فساد به بررسی میزان تحقق این وعده‌ها می‎پردازد.
این برنامه به گفت‎وگو درخصوص عملکرد مودی در زمینه رفع یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور هند یعنی بیکاری می‎پردازد و اعتراضات مردم هند نسبت به گرانی برخی از محصولات و خدمات از قبیل سوخت را واکاوی می‎کند.
بررسی عملکرد مودی در ارتقای کیفیت زندگی مردم هند و میزان رضایت مردم از این موضوع، وضعیت کشاورزان هندی در دوران نخست وزیری مودی و مقایسه رشد اقتصادی هند با دیگر کشورهای جهان از جمله چین و آمریکا طی 5 سال اخیر از دیگر محورهای بحث در این برنامه به شمار می‎رود.
«شکاف اقتصادی» با اجرای کاوه تقوایی، ساعت 1 بامداد جمعه 27 اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت یک بامداد، یکشنبه ساعت9:20 و دوشنبه ساعت 12 خواهد بود.

امتیاز شما