امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همکاری‌های دو جانبه رادیو فرهنگ و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)

مشاهده ۳۰۹
۱۳۹۸/۰۲/۲۴- ۱۰:۴۲

محمدرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با محمد صادق رحمانیان، مدیر رادیو فرهنگ درباره همکاری‌های دو جانبه گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو فرهنگ در  دیدار با فیاضی، مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) درباره همکاری‌های دو جانبه رادیو فرهنگ و بنیاد امام رضا (ع) گفت: رادیو فرهنگ در چند سال گذشته همواره در پوشش اخبار و رویدادهای جشنواره اما م رضا (ع) پیشتاز بوده است و در این راه از همه امکانات رسانه‌ای خود استفاده می‌کند. مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) نیز با تشکر از تلاش‌های رادیو فرهنگ در سال‌های گذشته، اظهار امیدواری کرد در جشنواره آتی، رادیو فرهنگ همچنان نقش فرهنگی خود را در توسعه بینش و فرهنگ رضوی ایفا کرده و به ارتقای دانش و هنر بومی‌ کمک کند.

در ادامه جلسه از پیشنهاد مسعود عابدین‌نژاد، قائم مقام رادیو فرهنگ درباره ایجاد بخش جدیدی در جشنواره بین‌لمللی امام رضا (ع) با عنوان تولیدات نمایشی و مستند رادیویی استقبال و مقرر شد در جشنواره سال آینده این بخش ایجاد شود. همچنین مسئولیت بررسی و تدوین طرح تولیدات رادیویی و نحوه شرکت متقاضیان در جشنواره رضوی، به عهده قائم مقام رادیو فرهنگ گذاشته شد. گفتنی است در این جلسه زمینه‌های برنامه‌ریزی دقیق برای حضور مستمر رادیو فرهنگ در جشنواره بین المللی امام رضا(ع)  فراهم شد.


امتیاز شما