امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

مروری بر آثار اقتصادی و اجتماعی کاهش عمر جنگل‌ها تا عبور کسب‌وکارهای موفق از موانع

مشاهده ۴۰۶
۱۳۹۸/۰۲/۲۳- ۱۵:۰۲

رادیو اقتصاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت در برنامه‌های متعدد خود به بررسی موضوعاتی همچون آثار اقتصادی و اجتماعی کاهش عمر جنگل‌ها، عبور کسب‌وکارهای موفق از موانع و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» سه‌شنبه 24 اردیبهشت، سید علیرضا شجاعی، عضو هیئت مدیره انجمن‌های فناوری، نوآوری و تجاری‌سازی و دکترای مدیریت راهبردی و محمدامین میرکوهی مخترع و کارشناس حوزه کسب‌وکار درباره عبور کسب‌وکارهای موفق از موانعسر راه خود می‎گویند. از دیگر موضوعات در این برنامه می‌توان به معرفی  موانع کسب‌وکار، کنترل موانع کسب‌وکار قابل و کسب‌وکارهای موفق پس از گذر از موانع اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب‌وکار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 پخش می‎شود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه‌شنبه 24 اردیبهشت به موضوع نحوه صحیح تقسیم کار در خانواده اختصاص دارد. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «کالای ایرانی» جابر حاجی‌پور، تولیدکننده پمپ کولر آبی درباره زیرساخت‌های ضروری برای تولید پمپ کولر آبی صحبت می‌کند. توان تولید باکیفیت و انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول لازم، بررسی زیرساخت‌های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان، آشنایی مردم با محصول تولید داخل از دیگر موارد قابل طرح در برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «خانه تا کارخانه» 24 اردیبهشت به بررسی جایگاه صنعت فرش ماشینی در صنایع کوچک می‌پردازد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 15 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «فرصت تحریم» سه‌شنبه، مهدی پورمظفری، رزمنده دوران جنگ تحمیلی درخصوص تحریم و هشت سال جنگ صحبت می‌کند. قصه نفروختن سیم خاردار به ایران در دوران جنگ تحمیلی، دستاوردهای دفاعی ایران و خودکفایی در دفاع از آب و خاک کشور و ... از دیگر مباحث مطرح در برنامه است. برنامه «فرصت تحریم» کاری از گروه کسب‌وکار، به تهیه‌کنندگی شهرام جهانبازی ساعت 16 روی آنتن می رود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه، کالا و خدمات متناسب با بازار ژاپن را معرفی می‌کند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30، شنیده می‌شود.

برنامه «نود و هشتی‌ها» آثار اقتصادی و اجتماعی کاهش عمر جنگل‌ها را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 17 پخش می‌شود.

در برنامه «روستای ما» سه‎شنبه 24 اردیبهشت، سعیدرضا جندقیان، معاونت سازمان امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزرارت کشور درباره طرح روستایی و پیامک‎های شما شنوندگان صحبت می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه، ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‎شود.

همچنین در برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» رابرت بودینا، کارگردان سینمای آلبانی به همراه اولیور هافنر، کارگردان سینمای آلمان درخصوص اقتصاد سینمای آلمان و آلبانی مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند. فرآیند تولید فیلم در کشورهای آلمان و آلبانی، وضعیت فروش فیلم، بازار فروش فیلم، تولید مشترک و نتایج اقتصادی آن، تاثیر سیطره‌ هالیوود بر اقتصاد سینمای کشورهای آلمان و آلبانی از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان، ساعت 22 پخش می‌شود.

امتیاز شما