امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

از نبود بسترهای حمایتی درباره کارگران تا تاثیر تقلب و ظاهرسازی در تولید و تجارت

مشاهده ۳۳۶
۱۳۹۸/۰۲/۲۲- ۱۵:۳۶

رادیو اقتصاد دوشنبه 23 اردیبهشت در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث نبود بسترهای حمایتی درباره کارگران، تاثیر تقلب و ظاهرسازی در تولید و تجارت و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» دوشنبه 23 اردیبهشت ماه، مدیریت بهره وری در سازمان‌های امروزی را بیان می‌کند. اثرات استراتژیک بهره وری در سازمان، اولویت بندی در بهبود و ارتقاء بهره وری و ... از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» دوشنبه 23 اردیبهشت ماه، به سراغ طرز برخورد صحیح با جوانان در حوزه کسب کار می‌رود. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «کالای ایرانی» امروز، جواد کاظم زاده‌خویی و سیدعباس محمدی، تولید‌کننده پارکت و لمنیت درباره ظرفیت تولید پارکت لمینت با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. توان تولید باکیفیت و انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول موردنظر، بررسی زیر ساخت‌های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان و آشنایی مردم با محصول تولید داخل از دیگر موارد قابل طرح در برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «خوشه چین» دوشنبه، یونس مهدوی، مدیرعامل شرکت تعاونی گل و گیاه و بذر و نهال چابکسر درباره اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاهان زینتی و ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی گل و گیاهان زینتی در شمال کشور صحبت می‌کند. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» 23 اردیبهشت، دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه درخصوص موتورهای جستجو در اقتصاد مجازی صحبت می‌کند. اهمیت و جایگاه موتورهای جستجو در اقتصاد مجازی، نقش شبکه ملی اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک در افزایش قدرت بومی‌سازی موتورهای جستجو، مقایسه عملکرد موتورهای جستجوی ایرانی و خارجی و مزایای استفاده از موتورهای داخلی جستجو از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 روی آنتن می رود.

برنامه «چالش» دوشنبه 23 اردیبهشت ماه، به سراغ نبود بسترهای حمایتی درباره کارگران و مشکلات در پرداخت‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی می‌رود. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به بسترهای حمایت از کارگران، مشکلات در تامین اجتماعی، مشکلات صندوق های بازنشستگی، توجه به تولید و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی ساعت 15پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» امروز، تاثیر تقلب و ظاهرسازی در تولید و تجارت را بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 17 شنیده می‌شود.

در برنامه «روستای ما» دوشنبه 23 اردیبهشت، علیرضا وکیلی، کارآفرین روستای اورنج اردبیل درخصوص ظرفیت اشتغالزایی در حوزه گیاهان دارویی در روستای اورنج اردبیل صحبت می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 18:30روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «ساعت صنعت» دوشنبه به نقش فناوری‌های نو و شرکت‌های دانش بنیان در صنعت دباغی می‌پردازد. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 پخش می‌شود.

امتیاز شما