امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

همکاری آموزشی و پژوهشی دانشگاه خلیج‌فارس و سازمان صداوسیما

مشاهده ۷۰۴
۱۳۹۸/۰۲/۱۶- ۰۸:۵۲

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج‌فارس با معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما تفاهم‎نامه همکاری مشترک آموزشی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج‌فارس در نشست با مدیر آموزش معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشگاه متشکل از 8 دانشکده، 240 هیئت علمی و 91 رشته در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی از ظرفیت‌های عظیم کشور در حوزه آموزش، پژوهش و تحقیقات است.

پرویز حاجیانی افزود: مرکز آموزش پیشرفته دانشگاه در حوزه آموزش نیروی انسانی قراردادهای متعددی با سازمان‌ها و نهادهایی مانند نیروگاه اتمی، برق منطقه‎ای جنوب کشور، نظام مهندسی استان بوشهر، اداره کل فنی‎وحرفه ای استان بوشهر و... منعقد کرده است که نشان از وجود سطح علمی‌بالا و تجهیزات فنی به‌روز و مناسب جهت آموزش در دانشگاه خلیج فارس دارد.

مدیر آموزش معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما نیز در این نشست گفت: این سازمان با داشتن 178 عنوان شغلی و حدود 27هزار کارمند یکی از گسترده‌ترین سازمان‌های کشور است که با توجه به این گستردگی، به‌طور قطع در زمینه آموزش کارکنان نیازهایی دارد.

محمد ایرانی خواستار استفاده از ظرفیت بالای علمی دانشگاه خلیج فارس برای آموزش کارکنان منطقه جنوب کشور در قالب یک تفاهم‌نامه آموزشی شد.

در پایان این نشست طرفین خواستار همکاری آموزشی و پژوهشی در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک شدند.

 

امتیاز شما