امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش‎های هواشناسی سیمای نور کاربردی‎تر می‌شود

مشاهده ۴۹۸
۱۳۹۸/۰۲/۱۵- ۱۶:۵۸

مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز قم در بازدید از سازمان هواشناسی استان قم بر تعامل کاربردی این دو سازمان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز قم در بازدید از سازمان هواشناسی استان قم بر همکاری کاربردی این دو سازمان تاکید کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، در این بازدید ایستگاه‎های خودکار سازمان هواشناسی، نرم‌افزار ارائه پیش‎بینی هوا و سامانه هشدار سیل، اقدامات موثر برای به کارگیری گزارش‌های هواشناسی رسانه استانی باهدف تصمیمات روزمره مردم را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: پیش‌بینی‌های هواشناسی و تفسیر آن در رسانه ملی باید به گونه‎ای باشد که عامه مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند و هماهنگ با آن برای زندگی شخصی، شغلی و حتی گردشگری خود برنامه‎ریزی کنند.

مهران حیدری‎بنی مدیرکل هواشناسی استان قم نیز در این بازدید گفت: اهمیت و نقش پیش بینی‌ها، اخطارها و هشدارهای هواشناسی با بارش‎های نوروز98، برجسته‎تر شد. 

وی افزود: اطلاع‎رسانی دقیق و ارتباطات رادیویی و تلویزیونی کارشناسان پیش‎بینی برای هوشیاری مردم و مدیریت برنامه‌های روزمره ضروریست و خوشبختانه کارشناسان پیش‎بینی هواشناسی، ارتباط، هماهنگی و همکاری قابل قبولی با صداوسیمای مرکز قم دارند. 

در این بازدید مقرر شد استودیویی برای تهیه گزارش‎های تلویزیونی پیش‎بینی وضع هوا در سازمان هواشناسی استان قم آماده و تجهیز شود.

تصاویر

امتیاز شما