امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

فرهنگ‎سازی، نقطه اشتراک بین صداوسیما با شهرداری و شورای اسلامی‌شهر اصفهان

مشاهده ۷۲۷
۱۳۹۸/۰۲/۱۴- ۰۸:۵۲

تعامل و همکاری مناسب صداوسیما و شهرداری اصفهان باعث ارتقاء فرهنگ و آگاهی مردم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، درجلسه تعامل و هم اندیشی شهردار و رئیس شورای اسلامی‌شهر اصفهان با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان، عبدالحسینی مدیرکل این مرکز با اشاره به گستردگی فعالیت‎های شهرداری و شورای شهر اصفهان و عملکرد خوب این مجموعه گفت: شبکه اصفهان به عنوان رسانه‎ای تعاملی در جامعه، شاهد رضایتمندی مردم از فعالیت‎های شهرداری است و انعکاس گسترده زحمات و تلاش‎های انجام شده، تعامل و همکاری بیش از پیش شهرداری با رسانه ملی را می‎طلبد.

عبدالحسینی با بیان اینکه هزینه کردن در بخش فرهنگ، سرمایه‎گذاری برای آینده است افزود: باید با بهره‎گیری از ظرفیت‎ها و پتانسیل موجود این شهر و استفاده از هنرمندان و مجریان با گویش و لهجه اصفهانی، برنامه و مجموعه سریال‎هایی تولید و علاوه بر شبکه استانی از شبکه‌های سراسری نیز پخش شود.

وی حضور شهردار و انعکاس کارهای فرهنگی انجام شده در سطح شهر را در برنامه‌های مختلف مانند «هشت بهشت»، برنامه خانواده «زیریک سقف»، «اینجااصفهان» و... مهم دانست و گفت: شبکه اصفهان با تمام قدرت سخت‎افزاری و نرم‎افزاری خود، برای حفظ و جذب بیشتر مخاطب تلاش می‌کند و به سمت یک رسانه فاخر در حرکت است.

مدیرکل صداوسیمای اصفهان افزود : شهرداری و شورای شهر می توانند با استفاده از قابلیت‎های موجود در صداوسیما، عملکرد و فعالیت‎های خود را به مردم نشان دهند و درعین حال درخواست‎ها و مشکلات مردم را هم از طریق رسانه دریافت و برای حل آنان برنامه‎ریزی و تلاش کنند.

وی از آمادگی معاونت‎های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برای برنامه‎سازی و تولید محتوی در خصوص تبلیغ و فضا سازی گردشگری، بالا بردن فرهنگ شهرنشینی و بیان فعالیت‎ها و عمکرد شهرداری و شورای شهر اصفهان خبر داد و گفت: آماده شدن شهر برای زندگی توام با رفاه و آرامش از شاخصه‌های اصلی زیست محور بودن یک شهر است که بدون توجه به کارکرد رسانه رسیدن به این هدف امکانپذیر نیست.

عبدالحسینی نقش رسانه را در بالا بردن کیفیت فرهنگ شهر  بسیار مهم دانست و افزود: خوشبختانه همکاری بین صداوسیمای اصفهان با شهرداری و شورای شهر درسال‌های گذشته تنگاتنک بوده و ما در نظر داریم با برنامه‎ریزی و مشارکت در تولید برنامه‌ها، سطح تعامل و همکاری را بیش از پیش افزایش دهیم.

قدرت‎الله نوروزی شهردار اصفهان نیز با تشکر از مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان برای همکاری مناسب و تولید و پخش ویژه برنامه‌های نوروز 98 گفت: با تعامل بیشتر می‎توان برنامه‌هایی را با محتوای مناسب برای جذب سرمایه‎گذاران و برگشت ثروت به شهر اصفهان تولید و پخش کرد.

تصاویر

امتیاز شما