امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«اختیاریه» رمضانی می‌شود

مشاهده ۵۵۱
۱۳۹۸/۰۲/۱۱- ۱۴:۵۶

برنامه گفت‎وگو محور «اختیاریه» هم‎زمان با ماه مبارک رمضان، هر شب قبل از افطار از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه گفت‎وگو محور «اختیاریه» که شب‌های سه‎شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به صورت زنده از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود، این هفته پخش نخواهد شد و قرار است هم‎زمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار با مخاطبان شبکه پنج سیما همراه ‎شود.
«اختیاریه» در قالب یک ویژه برنامه با موضوعاتی متفاوت از قسمت‌های قبل با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور میهمان‌هایی از متن جامعه به مدت سی شب از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.
سردبیر و کارگردان این برنامه عنوان کرد: قرار بر این است که در ماه مبارک رمضان یک تغییر رویکرد در این برنامه داشته باشیم و به هیچ وجه گفت‎وگوهای ما شبیه به گپ‎وگفت‎های قسمت‎های قبلی اختیاریه نیست. ما میهمان‌های سلبریتی نداریم.
امامی افزود: انسان‌های معمولی می‎آیند و داستان زندگیشان را عنوان می‌کنند. به نظر من به اندازه همه انسان‌های روی کره زمین داستان‌های مختلف و جذاب وجود دارد و مردم ما این نوع داستان‌ها را دوست دارند چون قابل باور است.
وی اظهار داشت: ما در کنار این افراد بخش ویژه‎ای نیز خواهیم داشت که این برنامه را نسبت به دیگر برنامه‌ها متمایز می‌کند و آن دعوت از یک چهره مشهور است.
کارگردان «اختیاریه» گفت: میهمان سلبریتی در بحث‎ها مشارکت می‌کند اما بیشتر نقش یک شنونده را دارد. باید گفت که سعی داریم برنامه ما شبیه دیگر برنامه‌های ماه رمضان نباشد. سید مرتضی فاطمی تهیه‎کنندگی و اجرا، فواد صفاریان‌پور کارگردانی و مصطفی امامی سردبیری این برنامه را برعهده دارند.

امتیاز شما