امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

کتاب «قفسه رسانه» منتشر شد

مشاهده ۳۸۲
۱۳۹۸/۰۲/۰۹- ۱۷:۳۰

به همت مجتمع آموزشی‎وپژوهشی شهید آوینی مرکز بسیج صداوسیما و به مناسبت شروع نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، کتاب «قفسه رسانه»، در حوزه‌های مربوط به ارتباطات و رسانه بازنشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تلاش مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید آوینی مرکز بسیج صداوسیما کتاب «قفسه رسانه»، با معرفی 300 عنوان کتاب در حوزه‌های مربوط به رسانه منتشر شد.
این کتاب ماحصل تلاش جمعی استادان و کارشناسان عرصه‌های گوناگون رسانه‌ای است و تلاش دارد تا با معرفی مجموعه‌ای از منابع و کتاب‌های معتبر در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای مخاطبان را در سطوح مختلف دانشی و مهارتی یاری کند.
«قفسه رسانه» به فعالان و دانشجویان حوزه‌های ارتباطی و رسانه‌ای می‎پردازد و در ارائه بسته‌های پیشنهادی به‎منظور مطالعه، به سطوح مختلف مخاطبان را از نظر میزان آشنایی با حوزه‌های ارتباطی توجه می‎کند و با ارائه طیفی از کتاب‌ها امکان بهره‎مندی برای دیگر مخاطبان را نیز فراهم می‎آورد.
کتاب‌های معرفی شده در این مجموعه با سه رویکرد دانشی، مهارتی و ترکیبی (که تلفیقی از دانشی و مهارتی است) انتخاب شده‌اند.

در بخش حوزه‌های دانشی، کتاب‌ها در موضوعاتی از قبیل «تاریخ ارتباطات»، «روان‌شناسی رسانه»، «حقوق رسانه»، «مطالعات تلویزیون»، «مطالعات سینمایی» و «تاریخ سینما» معرفی می‎شوند.
در بخش مهارتی «گویندگی و دوبله»، «خبرنگاری»، «مستندسازی»، «تهیه کنندگی» و «برنامه سازی رادیویی» فصول این حوزه موضوعی است.
در بخش ترکیبی نیز کتاب‌ها در فصولی مانند «سواد رسانه‌ای»، «تبلیغات»، «رسانه و بحران»، «مخاطب شناسی»، «روابط عمومی»، «مخاطب شناسی» معرفی خواهند شد.

امتیاز شما