امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صدا‌وسیمای مرکز بوشهر در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۶۴۷
۱۳۹۸/۰۲/۰۸- ۱۴:۳۷

«سبوی سحر»، « بوی بهشت»، «نوای ملکوت»، «اهل سحر»، «ماه باران» و ... از ویژه‌برنامه‌های صدا‌وسیمای مرکز بوشهر در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سبوی سحر» به تهیه‌کنندگی مهدی روانان و گویندگی حجت محمدی، در ماه مبارک رمضان، هر روز هنگام سحر از ساعت 3:30 به مدت 2 ساعت از رادیو بوشهر پخش می‌شود. دعای سحر، دعای ابوحمزه ثمالی، اذان و مناجات، مناجات‌های بومی، دعای روزانه و کارشناس مذهبی از بخش‌های برنامه است. ویژه برنامه افطاری «بوی بهشت» به تهیه‌کنندگی سیده‌صفیه اخدر و گویندگی سیده‌وحیده حسینی و سید‌محمود مهیمنی، ساعت 19:30 از صدای مرکز بوشهر تقدیم شنوندگان می‌شود.  قرائت قرآن، کارشناسی، سفره افطار و گزارش از مساجد و حسینیه‌ها از بخش‌های برنامه است. برنامه رادیویی «سابقون» به تهیه‌کنندگی علیرضا محمدی، با محور ترتیل‌خوانی قرآن کریم، هر روز ساعت  16:50 به صورت زنده از حسینیه عاشقان ثارالله پخش می‌شود.

همچنین برنامه تلویزیونی «نوای ملکوت» ویژه ترتیل خوانی قرآن کریم، به تهیه‌کنندگی محمدرضا خسروی و کارگردانی مهدی لاوری، هر روز ساعت 18 با حضور قاریان برجسته استان به صورت زنده از حسینیه عاشقان ثارالله پخش می‌شود. برنامه «اهل سحر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرسول آذرشب، هر روز ساعت 3:30 به مدت 90 دقیقه از سیمای بوشهر تقدیم بینندگان می‌شود. نوای سحر، خطبه‌های نهج البلاغه به نام زلال باران، دعای سحر، دعای روز و ... از آیتم‌های برنامه است. «ماه باران» ویژه برنامه افطار سیمای بوشهر است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین لطفی نیا و اجرای حامد یوسفی، هر روز ساعت 19 به مدت 1 ساعت با روزه‌داران همراه می‌شود. گنجینه و معرفی آیین‌های رمضانی استان بوشهر، مکان‌های مذهبی و تاریخی و چهرهای و شخصیت‌های دینی و علمی استان، زنان موفق، شعار سال و تبیین گام دوم، نماهنگ و ... از بخش‌های برنامه است. 

گفتنی است برنامه «آسمانه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی معتمدی، با بخشهای کارشناسی، احکام، دعای روز و دلگویه، در ماه رمضان هر روز از ساعت 12 به مدت 45 دقیقه تقدیم بینندگان می‌شود. 

 

 

امتیاز شما