امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

هم اندیشی ائمه‎جمعه در شبکه اترک

مشاهده ۳۹۴
۱۳۹۸/۰۲/۰۳- ۱۷:۱۹

نشست هم‏‎اندیشی ائمه‎جمعه شهرهای استان خراسان شمالی با محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان و بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در شبکه اترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست هم‎اندیشی که با موضوع ماه مبارک رمضان و بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در سالن اجتماعات شبکه اترک برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغی رهبر معظم انقلاب را عروه الوثقای سیاست توصیف کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، توشه و چراغ راه ما در مسیر خودسازی، جامعه‎پردازی و تمدن‎سازی است.

حجت‎الاسلام‎والمسلمین یعقوبی افزود: مأیوس کردن ملت و مسئولان از آینده نظام، کار دشمن است و به تعبیر رهبری امیدآفرینی و نشان دادن نیمه پر لیوان، نخستین و ریشه‎ای‎ترین جهاد است. وی بر همگامی ائمه جمعه و رسانه استانی در گفتمان‎سازی گام دوم انقلاب و دوری از کار جزیره ای تاکید کرد و گفت: باید متن کارهای فرهنگی ما در دهه پیش‌رو، کار کردن روی همین بیانیه مهم باشد تا جهالت‎ها زدوده شود و فضیلت‎ها گسترش یابد.
نماینده ولی‎فقیه در استان همچنین بر همکاری و هماهنگی ائمه‎جمعه در برگزاری شایسته بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: این جشنواره، سبب معرفی مناسب ظرفیت‎های استان خواهد شد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‎جمعه شهرهای استان هم از تشکیل این گردهمایی و همگرایی امامان جمعه و رسانه استانی برای برگزاری مطلوب جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما، ابرازخرسندی کرد.
مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم توفیقات این شبکه در سرفصل هایی همچون ارتقای پوشش دیجیتال رادیو و تلویزیونی، افزایش مخاطبان، پخش زنده مراسم و مناسبت‎ها از سراسر استان، تولید مستند، تله فیلم، برنامه‌های تولیدی و معرفتی، برنامه‌های تبلیغی مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و مناسک دینی، مدیریت شایسته بحران و کادرسازی مدیریتی و افزایش شمار خبرنگاران فعال در شبکه استانی را برشمرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رسانه، موتور محرکه و حنجره نظام است و رویکرد ما در رسانه استانی، تحقق منویات رهبری درخصوص امیدآفرینی و معرفی چهره ناشناخته خراسان شمالی است.
حمید قربانی‎جم با اشاره به 18 ماه تدارکات و فراهم آوردن مقدمات برگزاری بیست‎ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در این جشنواره، هزار و 100 میهمان طراز اول از 33 مرکز استانی، 350 نخبه رسانه‎ای کشور، 20 مدیر شبکه‌های ملی و برون‎مرزی صداوسیما، 30 چهره سیاسی و فرهنگی ملی، 20خبرنگار ملی و... در استان حضور می‎یابند و فرصتی مغتنم برای معرفی استعدادهای و ظرفیت‎های استان فراهم می‌شود.
ائمه جمعه استان هم در این نشست به طرح انتقادها و پیشنهادهای خود برای اعتلا و تقویت برنامه‌های شبکه استانی پرداختند.
در پایان جلسه ائمه جمعه استان از بخش‎های مختلف شبکه اترک بازدید و از نزدیک تلاش همکاران را مشاهده کردند.

تصاویر

امتیاز شما