امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از تاثیر سریا‌های ماهواره بر فرهنگ اقتصادی خانواده‌های ایرانی تا بایدها و نبایدهای اعطای مشوق‌های ارزی

مشاهده ۵۵۷
۱۳۹۸/۰۲/۰۳- ۱۴:۴۷

رادیو اقتصاد چهارشنبه 4 اردیبهشت در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به موضوعاتی همچون تاثیر سریال‌های ماهواره بر فرهنگ اقتصادی خانواده‌های ایرانی، بایدها و نبایدهای اعطای مشوق‌های ارزی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» چهارشنبه 4 اردیبهشت، محمدحسین مهریزدان، استاد کسب و کار و مشاور بازاریابی و فروش و برندینگ درباره اصول  بازاریابی بین بنگاهی صحبت می‌کند. تعریف و روش‌های بازاریابی بین بنگاهی، رشد کسب و کار در بازاریابی بین بنگاهی و الزامات موفقیت در بازاریابی بین بنگاهی از دیگر مباحث قابل طرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «ایستگاه نود و هشت» چهارشنبه 4 اردیبهشت، کارشناسان درخصوص تاثیر فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره بر فرهنگ اقتصادی خانواده‌های ایرانی و فعالیت‌های جایگزین دیدن فیلم و سریال‌های ماهواره به منظور پیشگیری از تبعات اقتصادی آن در خانواده گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 9 پخش می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» چهارشنبه، درباره استانداردهای تولید موزائیک، مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. تامین مواد اولیه، کیفیت، قیمت و تجارب دیگر کشورها در رونق تولید و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «خوشه چین» فردا، حمید دولتی، رئیس حفظ نباتات استان هرمزگان در مورد هجوم آفت ملخ به استان‌های جنوبی کشور صحبت می‌کند. آسیب‌های آفت ملخ برای کشاورزی و راهکارهای مبارزه با آفت ملخ از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «فولاد ایرانی» چهارشنبه 4 اردیبهشت، محمدرضا فتحی، رئیس واحد احیا مستقیم شماره دو، رضا خادم کیمیایی، مدیر اجرای پروژه‌های نواحی آهن‌سازی و فولادسازی درمورد دست‌یابی به رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی و افزایش ظرفیت واگن برگردان شماره دو فولاد مبارکه صحبت می‌کنند. برنامه «فولاد ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 16 پخش می‌شود.

در برنامه «چالش» چهارشنبه، کارشناسان درخصوص بایدها و نبایدهای اعطای مشوق‌های ارزی مطالبی را بیان می‌کنند. تمدید مهلت استفاده از مشوق‌ها، سامانه جامع تجارت و ساز و کار آن از دیگر مطالبی است که در برنامه درمورد آن صحبت می‌شود. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 15 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» 4 اردیبهشت، مسعود دانشمند، دبیرکل خانه اقتصاد ایران درمورد نقش یارانه‌ها در رونق تولید و اهمیت کاهش قیمت تمام شده در تولیدات داخلی صحبت می‌کند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 17 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه، به لزوم شناخت رقبا در صنایع هایتیک اختصاص دارد. برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما