امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«کتاب4»ویژه‌ بزرگترین رویداد فرهنگی

مشاهده ۴۰۷
۱۳۹۸/۰۲/۰۲- ۱۲:۰۴

شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب4» در ایام برگزاری سی‎ودومین دوره نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می‎دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سی‎ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما با ویژه برنامه «کتاب4 پلاس» به تهیه‎کنندگی حسین پورصلعی نایینی رویدادهای این نمایشگاه را به نمایش می‎گذارد.
به گفته پورصلعی، برنامه «کتاب4 پلاس» به صورت مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، روزانه در چهار نوبت پخش می‎شود.که سه آیتم آن به صورت زنده و آیتم چهارم در قالب مستند و به صورت تولیدی پخش خواهد شد.
پورصلعی درخصوص انتخاب نام برنامه گفت: «کتاب 4» یکی از برنامه‌های قدیمی و خوش سابقه شبکه 4 در حوزه کتاب است که قدمتی حدود 20 ساله دارد، و اکنون نیز به صورت هفتگی و ثابت از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به همین منظور نام «کتاب4 پلاس» را به بخش نمایشگاهی کتاب4 اختصاص دادیم.
اجرای برنامه را جعفر فریدزاده، عصمت همتی و شاهین شرافتی به صورت مشترک بر عهده دارند و روزانه در سه نوبت پخش زنده با مسئولان برگزاری نمایشگاه، نویسندگان، ناشران، نوقلم ها و میهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب گفت‎وگو می‌کنند.
تهیه‎کننده «کتاب4 پلاس» در ادامه به قسمت تولیدی برنامه اشاره کرد و گفت: این بخش در قالب مستندگونه تولید می‌شود و رخدادهای روزانه نمایشگاه کتاب و حواشی نمایشگاه را در مدت زمان 15 دقیقه به نمایش می‎گذارد.
پورصلعی در خصوص زمان پخش برنامه گفت: «کتاب4 پلاس» از روز چهارم اردیبهشت و هم‎زمان با پرپایی نمایشگاه پخش آن شروع و تا پایان این رویداد فرهنگی در مجموع با 44 آیتم همراه مخاطبان شبکه دانایی و خرورزی می‌شویم.
برنامه هر روز در ساعت‎های 12، 14:45 و 17 به صورت زنده و ساعت 23 به صورت تولیدی پخش می‌شود.
آیتم شبانه در اولین قسمت برنامه در روز چهارشنبه، ساعت 20:30 تقدیم مخاطبان خواهد شد.

امتیاز شما