امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواجهه با سیل اخیر

مشاهده ۲۴۶
۱۳۹۸/۰۲/۰۲- ۱۱:۴۵

برنامه «سپاه» این هفته درباره بازدید نماینده ولی‎فقیه در سپاه از روند کمک‎رسانی و امدادرسانی سپاه در منطقه شمال، جنوب و غرب کشور پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‎الاسلام‎والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی؛ نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته برای بازدید مناطق سیل‌زده وارد پلدختر شد. وی در این بازدید ضمن بررسی روند خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی از نزدیک در جریان مشکلات مردم سیل‌زده پلدختر قرار گرفت. در ادامه این برنامه که امروز دوشنبه دوم اردیبهشت، ساعت 16 پخش می‌شود، حکم مقام معظم رهبری به سردار سلامی‌برای فرماندهی کل سپاه پاسداران و حکم جدید سردار جعفری قرائت می‌شود.
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی‌با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در حکم جداگانه‌ای سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم اروحنا فداه منصوب کردند.
برنامه «سپاه» کاری از گروه تلویزیونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هر دو هفته یکبار ساعت 16 و با محور اخبار مربوط به این ارگان پخش می‌شود.

امتیاز شما