امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ثبت رکوردی بی‌سابقه در ختم جمعی صلوات همراه بامخاطبان تلویزیون

مشاهده ۳۸۳
۱۳۹۸/۰۲/۰۲- ۰۹:۳۰

هم‎زمان با ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج)، مخاطبان تلویزیون با ثبت بیش از 280 میلیون صلوات بزرگترین ختم جمعی صلوات را رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم‎زمان با ایام ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج)، مخاطبان تلویزیون با اهدای میلیون‌ها صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت با ثبت رکوردی بی‌سابقه، بزرگترین ختم جمعی صلوات را خلق کردند.
بر این اساس، با پایان این پویش در شام ولادت امام زمان (عج) و در طول ۵ روز برگزاری این طرح، بیش از یکصد هزار کاربر و مخاطب تلویزیون بیش از 280 میلیون صلوات را در سامانه آنلاین این پویش ثبت کرده‎اند و با ختم صلوات‌ها عضو این پویش شدند.
از دیگر نکات قابل توجه این پویش ارسال و ثبت هزاران نظر از سوی مخاطبان به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما بود که بیشترین نظرها درخواست ادامه این طرح و اجرای آن در مناسبت‌های مختلف بوده است.
این طرح با نام «پویش میلیونی ختم جمعی صلوات» از دهم شعبان با طراحی سامانه‌ای آنلاین ویژه این طرح در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما صورت گرفت که با اقبال بی‌نظیر و مشارکت گسترده مخاطبان تلویزیون همراه بود.

امتیاز شما