امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

آغاز جشن صدا در دومین ماه بهار

مشاهده ۴۴۱
۱۳۹۸/۰۲/۰۲- ۰۹:۱۰

آیین افتتاح جشنواره چهاردهم و ششمین اجلاس جهانی صدا امروز 2 اردیبهشت در ساختمان شهدای رادیوی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم که اجرای آن را خانم آل عباس برعهده خواهد داشت دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، نورالدین جعفری دبیر جشنواره و دکتر اخگری رئیس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا سخنرانی خواهند کرد.

نمایش پرده خوانی، کلیپ و مستند، اجرای موسیقی، برپاخند، قدردانی از خانواده‌های شهدای رادیو و اهدای  بخشی از جوایز برگزیدگان ، پخش بخش‌های کوتاهی از مجموعه مستند «مفاخر رادیو» از جمله برنامه‌های افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا است که به همت همکاران پرتلاش ما در رادیو ایران و همکاری دستندرکاران در کمیته‌ها برگزار خواهد شد .

بنا به گفته فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا و رئیس کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو، مستند مفاخر رادیو با عنوان "استودیو ۸"  به منظور تکریم مفاخر و پیشکسوتان و چهره‌های نام آشنا و شاخص رادیو، تهیه شده که فصل اول آن از روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸، همزمان با ایام برگزاری جشنواره بین المللی رادیو به مدت یک هفته هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه تلویزیونی"نسیم" با دو نوبت بازپخش به روی آنتن خواهد رفت.

آیین اختتامیه جشنواره رادیو  نیز  4 اردیبهشت با حضور رئیس رسانه ملی در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزارخواهد شد‌.

امتیاز شما