امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه مرکز چهارمحال و بختیاری در نیمه شعبان

مشاهده ۷۴۹
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۱۲:۵۰

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال‎وبختیاری با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های شاد رادیویی و تلویزیونی، ولادت حضرت ولیعصر(عج) را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «جشن میلاد منجی عالم بشریت» هم‎زمان با شب نیمه‎شعبان، به صورت زنده از سالن ورزشی ولایت شهر مالخلیفه، بخش فلارد شهرستان لردگان با حضور مردم  پخش می‎شود.
نمایش‌های طنز، اجرای برنامه با تلاش گروه کودک، مولودی‎خوانی، اجرای سرود، موسیقی و ترانه‌های شاد محلی و سنتی با حضور خوانندگان محلی و گزارش‌های جذاب و متنوع از بخش‌های برنامه است.
این برنامه به تهیه‌کنندگی سید امین رضوی ،31 فروردین، ساعت 20:30 به مدت90 دقیقه از سیمای جهان‎بین پخش می‌شود.
«آرنگ بهار» ویژه برنامه دیگری از تولیدات سیمای جهان‎بین است که لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم‎کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند.
اجرای بانشاط و طنز گروه نمایش، مولودی‎خوانی، موسیقی و ترانه‌های شاد محلی و گزارش بخش‌های این برنامه هستند که به تهیه‌کنندگی سید امین رضوی و اجرای ابوالفضل هادی‌پور، فخری قائدی و زهرا طاهری یکشنبه اول اردیبهشت، هم‎زمان با نیمه شعبان از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود. واحد تأمین و پخش سیمای جهان بین نیز در قالب زیرنویس، نماهنگ، مستند، تله‎فیلم، میان برنامه‌های شاد، مولودی و تصاویر از مسجد مقدس جمکران، عید بزرگ نیمه شعبان را گرامی می‌دارد.
«میلاد موعود» با پرداختن به موضوعات مهدویت، انتظار و ویژگی‌های منتظران، به تهیه‌کنندگی کبری حیدری و گویندگی کبری جمشیدیان، روز یکشنبه از ساعت 9 صبح به مدت 120دقیقه از رادیو جهان بین تقدیم شنوندگان می‌شود.
گزارش، قطعه‌های شاد موسیقی، ترانه و سرود، گزارش‌های مردمی‌ با محور توصیف حال‌وهوای جشن نیمه شعبان در استان و ارتباط مستقیم با مسجد مقدس جمکران از بخش‌های برنامه است.

همچنین تولید 193 دقیقه خبر و گزراش، برنامه‌های تولیدی تلویزیونی و رادیویی، خبر مکتوب و گزارش‌های موضوعی و خبری از اقدامات معاونت خبر مرکز به مناسبت نیمه‎شعبان است.

تصاویر

امتیاز شما