امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

دعوت رادیو تهران از مخاطبان برای حضور در جشن «حال خوب»

مشاهده ۴۷۳
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۱۲:۳۱

برنامه «پارک شهر» رادیو تهران برای حضور در یک دورهمی صمیمی، از مخاطبان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پارک شهر» رادیو تهران، دورهمی‌با عنوان «حال خوب» تدارک دیده و از همه علاقه‌مندان رادیویی برای شرکت در این برنامه دعوت کرده است. این دورهمی‌ با هدف همیاری برای کمک به مردمان سیل‌زده شمال و جنوب کشور تدارک دیده شده است؛ در این نشست صمیمی اهالی پارک شهر رادیو تهران با مخاطبان دیدار می‌کنند.
«حال خوب» با همکاری فرهنگسرای ارسباران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سه‌شنبه سوم اردیبهشت، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
شنوندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت‌نام و حضور در این برنامه رادیویی با شماره تلفن‌های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند.
این ویژه برنامه در قالب دورهمی صمیمی‌ با مخاطبان، با برگزاری مسابقه بین شرکت‎کنندگان، اجرای موسیقی و ویژه برنامه‌های طنز با حضور عرفان نظرآهاری، نویسنده و شاعر برگزار می‌شود.
«حال خوب» آیتمی است در برنامه «پارک شهر» رادیو تهران که حدود یک سالی است با صحبت‌های دکتر عرفان نظرآهاری، روانشناس اجتماعی پخش خواهد شد.
برنامه «پارک شهر» کاری از گروه مدیریت و برنامه‌ریزی شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۴۵ به روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما