امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های نیمه شعبان در رادیو ایران

مشاهده ۴۴۴
۱۳۹۸/۰۱/۳۱- ۱۱:۵۶

رادیو ایران به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج)، برنامه‌های شاد و مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «سلام صبح بخیر»، «خانه و خانواده» و «به افق آفتاب» با در نظر گرفتن موضوعاتی متناسب با ولادت با سعادت امام عصر (عج) به استقبال این روز باشکوه می‌روند. ویژه برنامه «چشم به راه» شنبه 31 فروردین و یکشنبه اول اردیبهشت جایگزین برنامه «ایرانشهر» می‌شود. این برنامه با اجرای مهدی طهماسبی و نازنین مهیمنی و مهرناز فقیهی، بعد از خبر ساعت 19 از رادیو ایران پخش می‌شود.
ویژه برنامه «دور عاشقان» به فضیلت شب نیمه شعبان و تقارن این شب پرفضیلت با میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) می‎پردازد. این برنامه با نگاهی بر آیه‌های 257 سوره بقره، 115 سوره انعام، 69 سوره زمر و 17 سوره حدید، اعمال شب نیمه شعبان را بررسی می‌کند. «دور عاشقان» با اجرای حسن همایی، بعد از خبر ساعت 22 از رادیو ایران با شما همراه می‌شود.
«مژده رحمت» نام ویژه برنامه دیگری است که یکشنبه یکم اردیبهشت با موضوع انتظار پویا تقدیم مخاطبان می‌شود. ارتباط با مسجد جمکران، شعر انتظار و گزارش مردمی از جشن‌های نیمه شعبان از بخش‌های برنامه است.
«صبح عید باشما» نام ویژه برنامه دیگری است که گروه «صبح جمعه با شما» در روز نیمه شعبان تقدیم شنوندگان می‌کند. علاوه بر بخش‌های مستمر برنامه، بخش ویژه «آلن سلون» با بازی مهدی صباغی به برنامه اضافه شده است. «آلن سلون» یک شخصیت عاشق‌پیشه است که با لحن آلن دولن اجرا می‌شود. گفتنی است برنامه «همیشه حاضر» با اجرای مریم عابدی و تهیه‌کنندگی مریم هدیه‌لو ساعت 18:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما