امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از مجلس و پیگیری راهکارهای مدیریت آب‌های جاری تا آثار اقتصادی و اجتماعی مد

مشاهده ۵۲۹
۱۳۹۸/۰۱/۲۸- ۱۵:۱۷

رادیو اقتصاد جمعه 30 فروردین در برنامه‌های «شاخه‌های طلایی»، «چرتکه»، «بهارستان» و ... به مباحث مجلس و پیگیری راهکارهای مدیریت آب‌های جاری ، آثار اقتصادی و اجتماعی مد و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «شاخه‌های طلایی» جمعه 30 فروردین، مجید بصیرت، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور درمورد دستورالعمل های اجرایی برای باغ‌های خسارت دیده از سیل صحبت می‌کند. اقدامات تغذی‌ای برای باغات پس از وقوع سیل، شرایط باغ پس ورود سیلاب در آن، آشنایی با باغداران نمونه لرستان از دیگر موارد مطرح است. برنامه «شاخه‌های طلایی» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار، جمعه ساعت 9 روی آنتن می رود.

در برنامه «چرتکه» جمعه 30 فروردین، کارشناسان درخصوص تکنیک‌های کاهش ریسک، مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند. برنامه «چرتکه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی جمعه‌ها ساعت 10 پخش می‌شود.

در برنامه «بهارستان» جمعه، میهمانانی از مجلس شورای اسلامی درباره مجلس و پیگیری راهکارهای مدیریت آب های جاری و سیلاب‌ها صحبت می‌کنند. بررسی راهکارهای مدیریت آب‌های جاری و سیلاب‌ها به زعم کارشناسان، مجلس اجرای راهکارهای مدیریت آب‌های جاری و سیلاب‌ها را چگونه از وزارتخانه‌های نیرو و جهادکشاورزی مطالبه می‌کند؟ از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «بهارستان» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی جمعه ساعت 12 با شنوندگان همراه می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «کار و نوا» 30 فروردین ، هوشنگ جاوید، پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام و اکبر رضایی پژوهشگر رسانه و مطالعات فرهنگی درمورد نقش و سهم فرهنگ ایرانی و اسلامی در موسیقی کار هندوستان و شیوه‌ها و برنامه‌های هندی‌ها برای ماندگار کردن فرهنگ و موسیقی سنتی گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 14 پخش می‌شود.

در برنامه «یاد ایام» جمعه ، سید مجتبی قائم مقامی از اعضای جزب موتلفه درخصوص زندگی مرحوم آیت کاشانی صحبت می‌کند. برنامه «یاد ایام» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی محمد جوادی نژاد ساعت 15 شنیده می‌شود.

در برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» جمعه 30 فروردین، کارشناسان درباره آثار اقتصادی و اجتماعی مد با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی، ساعت 17 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 

امتیاز شما