امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت جشن نیمه‎شعبان

مشاهده ۷۶۸
۱۳۹۸/۰۱/۲۸- ۱۴:۴۶

شبکه دو سیما به مناسبت ولادت حضرت امام زمان مهدی (عج) و جشن نیمه شعبان، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه عیدانه نیمه شعبان با تدارک بخش‌های کار‌شناسی و همچنین حضور هنرمندان مختلف اعم از بازیگران، خوانندگان و چهره‌های ورزشی ضمن ایجاد فضایی معنوی، لحظاتی شاد و فرح بخش برای بینندگان خود فراهم می‌کند.
این ویژه برنامه شنبه 31 فروردین، ساعت 23:30 و یکشنبه یکم اردیبهشت ساعت 10:30 پخش می‌شود. برنامه «با ما بیا» نیز با حضور عمو مهربان و خاله رویا به صورت زنده ویژه برنامه‎ای عیدانه را از جنوب کشور و اردوگاه‌های سیل زدگان برای همدلی و ارتباط بیشتر بین کودکان سیل‎زده و سایر کودکان کشور تهیه کرده است، همچنین این گروه برنامه‎ساز هفته گذشته نیز ویژه برنامه‎ای زنده را از میان کودکان شهرستان سیل‎زده آق قلا پخش کرده بود. مولودی‌خوانی با نوای حاج محمود کریمی نیز به مناسبت میلاد امام زمان (ع) است در فواصل برنامه‌ها پخش خواهد شد. همچنین پخش مستقیم برنامه «کوی محبت» با محور پرداختن به فرهنگ انتظار و جشن مولود نیمه شعبان نیز از دیگر برنامه‌های تولید شده ویژه این مناسبتِ مبارک است. گفتنی است برنامه «کوی محبت» کاری است از گروه امور اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که شنبه ساعت 18 و بعد از اذان ظهر روز یکشنبه یکم اردیبهشت پخش خواهد شد.
مجموعه «کلاه قرمزی» دیگر تدارک این شبکه برای مخاطبان کودک و نوجوان است که یکشنبه ساعت 15 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما