امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبیین رسالت و نقش هنرمندان در بیانیه گام دوم انقلاب در مرکز چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۴۸۵
۱۳۹۸/۰۱/۲۸- ۱۴:۲۵

نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و هنرمندان بسیجی، در هفته هنر انقلاب اسلامی در نشست هم‌اندیشی تبیین رسالت و نقش هنرمندان در بیانیه گام دوم انقلاب به میزبانی صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تبیین هنرمندانه راهبردی است که مسیر انقلاب اسلامی را در چهل سال آینده ترسیم می‌کند. دکتر افشارنیا افزود: گام دوم انقلاب، گام محتوایی در حوزه پیام است که نهضت انتشار مفاهیم انقلاب را می‌طلبد و تحقق آن استفاده از نظریه‌پردازان مقبول انقلابی با تفکر جوان و سخنوران آگاه، به روز و دارای اندیشه‌های متعالی را می‌طلبد که به جذب مخاطبین فعال کمک می‌کند.

توجه به سابقه تمدن ایرانی، امیدگرایی، کادرسازی جوانان متعهد و انقلابی، استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت‌های فرهنگی استان، تشکیل گروه‌های تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به دور از نگاه‌های حزبی، جناحی و گروهی و به‌کارگیری نویسندگان هنرمند و متعهد در تولید آثار فاخر هنری از مهمترین مطالباتی بود که در نشست هم‌اندیشی تبیین رسالت و نقش هنرمندان در بیانیه گام دوم انقلاب بیان شد.

تصاویر

امتیاز شما