امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

آخر هفته آی‌فیلم عربی همراه با مهدی‌هاشمی

مشاهده ۳۱۵
۱۳۹۸/۰۱/۲۸- ۱۴:۰۷

کانال عربی شبکه آی‌فیلم، جمعه 30 فروردین، سه فیلم سینمایی «زرد قناری»، «فرزند چهارم» و «رژیم طلایی» را برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اولین فیلم سینمایی «زرد قناری» به نویسندگی و کارگردانی رخشان بنی اعتماد است که در ساعت 18:30 به‌وقت تهران پخش می‌شود. این فیلم سینمایی که در سال 1367 ساخته شده، داستان فروختن یک دستگاه اتومبیل پیکان به نام زرد قناری است که بارها به دیگران فروخته و دزدیده شده‌است. مهدی‌هاشمی، گلاب آدینه، محمود جعفری، منوچهر حامدی، حمیده خیرآبادی، بهمن زرین پور و محمود بصیری در «زرد قناری» ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به‌ کارگردانی وحید موسائیان نیز برای پخش در ساعت 20:30 به‌ وقت تهران انتخاب شده که با زیرنویس عربی پخش خواهد شد. فیلم‎برداری‌ فرزند چهارم در ایران، کنیا و سومالی و در شهرهای تهران، مومباسا، نایروبی، موگادیشو، گاریسا و ... انجام شده‌است و داستان زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌ دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین سنخ دغدغه‌ها، قصد سفر به سومالی را دارد که ... مهتاب کرامتی، مهدی‌هاشمی، حامد بهداد، حسین محب اهری و ناصر گیتی جاه ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.
همچنین، «رژیم طلایی» ساخته رضا سبحانی با دوبله عربی در ساعت 22:30 به‌وقت تهران تقدیم مخاطبان می‌شود. مهریه یک زن، معادل وزن او و شوهرش است. همین امر اتفاق‌های عجیبی را به‎وجود می‌آورد. مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی از بازیگران سرشناس این فیلم سینمایی‌اند. فیلم‌های سینمایی «زرد قناری»، «فرزند چهارم» و «رژیم طلایی» در ساعت‌های 18، 20 و 22 به‌وقت مکه پخش می‎شوند و در سه نوبت به‌فاصله 6 ساعت بازپخش خواهند شد.

امتیاز شما