امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تأکید بر نقش رسانه استانی در ساماندهی شئون فرهنگی

مشاهده ۳۰۵
۱۳۹۸/۰۱/۲۷- ۱۴:۳۳

نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‎های مذهبی با رایزنی و تبادل‎نظر برای برگزای مناسبت‎های مذهبی به میزبانی صداوسیمای استان چهارمحال بختیاری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این نشست با اشاره به جایگاه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و ضرورت پرداختن به مناسبت‎های مذهبی، از صداوسیما برای میزبانی این جلسه و همراهی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‎رسانی و انعکاس این برنامه‌ها قدردانی کرد.
حجت‎الاسلام مرتضوی بر اهمیت برگزاری با شکوه جشن‌های نیمه شعبان در استان، ایجاد وحدت رویه و سیاست‏‎گذاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی گسترده برای استقبال از ماه رمضان، اجرای برنامه جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک و همچنین مراسم احیای شب‎های قدر با حضور آحاد مردم تأکید کرد.
مدیرکل صداوسیمای استان هم در این نشست از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصت طلایی ارتباط مردم با رسانه برای تولید و پخش برنامه‌های معارفی، مذهبی و قرآنی که خوراک معنوی و تغذیه فکری، روحی و روانی مردم را تأمین می‌کند، یاد کرد.
دکتر افشارنیا توجه به دین و ترویج سبک زندگی اسلامی را از محورهای مهم و اصلی برنامه‎سازی‌های صداوسیما بیان کرد و افزود: رسانه استانی استانی با تهیه و تدارک برنامه‌های متنوع در ماه رمضان با ایجاد روحیه نشاط معنوی همراه مردم روزه دار استان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلوه ماه رمضان در بهار قرآن است، گفت: صداوسیمای استان امسال هم به روال سال‎های گذشته علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه‌های سحر و افطارهای ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های شب‎های قدر، روز قدس و عید سعید فطر؛ توجه ویژه‌ای به تبلیغ، انعکاس و پخش برنامه با شکوه برنامه جزء‎خوانی قرآن کریم از مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد دارد.

تصاویر

امتیاز شما