امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

روز جوان در قاب «صراط»شبکه 4

مشاهده ۲۸۵
۱۳۹۸/۰۱/۲۷- ۱۴:۱۲

ویژه برنامه تلویزیونی «صراط»، ویژه ولادت حضرت علی اکبر (ع) به روی آنتن می رود

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، برنامه «صراط» ویژه ولادت امروز سه‎شنبه 27 فروردین، ساعت 16:30 پخش می‌شود.
«صراط» که در قالب مستند در مناسبت‎های مذهبی و فرهنگی سال تهیه و تولیدشده است، امروز، مستندی از فعالیت و آثار محمدرضا سنگری استاد دانشگاه، پژوهشگر و شاعر را پخش می‌کند.
«به صورت محمد، به سیرت پیامبر» مجموعه‌ای از نثرهای ادبی محمدرضا سنگری درباره حضرت علی اکبر(ع) است.
این اثر به عنوان یک اثر ادبی و پژوهشی قصد دارد تا به کمک شاعران آیینی‌سرا بیاید. هدف از انتشار این کتاب، آشنا کردن شاعران با متنی ادبی و در عین حال وفادار به تاریخ درباره اهل بیت(ع) است.
در برنامه امروز «صراط» با سنگری، به بهانه تالیف این کتاب گفت‎وگو شده است. در آیتم نمایشی این قسمت از «صراط»، نمایش کوتاهی با عنوان «روز جوان» پخش می‌شود. در این نمایش اکبردباغیان، محمد ستوده، حمید تربتیان،حجت الله نجف پور و محمدرضا علی بک ایفای نقش کرده‎اند.
تصویربرداری این بخش در لوکیشنی واقع در اصفهان تولید می‌شود، این مکان که مسجد تاریخی علی قلی آقا نام دارد قدمتی بالغ بر ۴۰۰ سال دارد.
«صراط» به تهیه‎کنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می‌کند و موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان مجری طرح این برنامه است.

امتیاز شما