امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تل‎آویو و چالش‎های آن به عنوان دهمین شهر گران جهان

مشاهده ۳۰۰
۱۳۹۸/۰۱/۲۷- ۱۱:۱۹

افزایش هزینه‌های زندگی در تل‎آویو و معرفی آن به عنوان دهمین شهر گران در جهان از سوی مجله اکونومیست در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اشاره به افزایش روزافزون هزینه‌های زندگی در تل‎آویو و فشار اقتصادی ناشی از آن بر خانواده‌ها به بررسی گزارش اکونومیست درباره فهرست شهرهای گران جهان براساس هزینه‌های 160 کالا و خدماتی از قبیل غذا، پوشاک، خودرو، اجاره آپارتمان‌ها و ... می‎پردازد.
این برنامه با نگاهی به اعتراضات مردم در رژیم صهیونیستی نسبت به گرانی‌ها در طی سال های اخیر و سخت شدن زندگی آن‌ها و درخواستشان مبنی بر جلوگیری از روند صعودی افزایش هزینه‌های زندگی، دلایل افزایش فقر در این رژیم را واکاوی می‎کند.
نگاهی به گروه‌های مختلف مذهبی در اسرائیل و بررسی میزان فقر در میان آن‌ها از دیگر موضوعات این برنامه است که در این زمینه، وجود حدود 50 درصد عرب‏‎های ساکن اسرائیل زیر خط فقر و وضعیت نامناسب اقتصادی بیش از 13 درصد یهودی‌های ساکن اسرائیل نقد و بررسی می‎شود.
«داخل اسرائیل» چهارشنبه 28 فروردین، ساعت 20، به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه‎شنبه ساعت 21 خواهد بود.

امتیاز شما