امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از توجیه اقتصادی انتقال آب خزر به فلات مرکزی تا مسببان افزایش قیمت در بازار مسکن

مشاهده ۴۰۷
۱۳۹۸/۰۱/۲۵- ۱۵:۲۰

رادیو اقتصاد دوشنبه 26 فروردین در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث توجیه اقتصادی انتقال آب خزر به فلات مرکزی، مسببان افزایش قیمت در بازار مسکن و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» دوشنبه 26 فروردین، محمدحسن علیپور فلاح‌پسند، کارشناس و مشاور استراتژی کسب و کار درباره انصاف و عدالت در مدیریت کسب و کار صحبت می‌کند. اهمیت رعایت انصاف و عدالت در کسب و کار،  اصول مدیریت توام با انصاف و عدالت، چه کنیم که کارکنانمان احساس تبعیض و بی عدالتی نداشته باشند؟ و ... از دیگر موارد قابل طرح در این برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 تقدیم  شنوندگان می‌شود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» دوشنبه 26 فروردین به سراغ عوامل ایجاد رضایتمندی در افراد می‌رود. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» دوشنبه ظرفیت‌های تولید سنگ تراورتن را بررسی می‌کند. آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول مورد نظر، بررسی زیر ساخت‌های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان، آشنایی مردم با محصول تولید داخل از دیگر مواردی است که در برنامه مطرح می‌شود. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» 26 فروردین، دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه درمورد تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات صحبت می‌کند. تعریف دقیق شبکه ملی اطلاعات بر اساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی کشور، اصول حاکم بر شبکه ملی اطلاعات، لزوم استقلال شبکه ملی اطلاعات کشور، نحوه مدیریت شبکه ملی کشور و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 15 شنوندگان را همراهی می‌کند.

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» فردا به توجیه اقتصادی انتقال آب خزر به فلات مرکزی می‌پردازد. هزینه کرد زیاد، ساخته نشدن زیرساخت ها و آسیب‌های اقتصادی و زیست محیطی از دیگر مباحث برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سیدوحید موسوی ساعت 15 شنیده می‌شود.

در برنامه «تدبیر» شنبه ۲۴ فروردین، سهند غلامحسینی، کارشناس و مشاور کسب و کار به همراه محمدصالح محدث دیلمی، کارشناس هوش مصنوعی و رباتیک درمورد تکنولوژی‌های آسان کاربرد گفت‌وگو می‌کنند. برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی اسماعیل علی‌پناه ساعت 16:30 روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» دوشنبه 26 فروردین به سراغ مسببان افزایش قیمت در بازار مسکن می‌رود. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 17 تقدیم شنوندگان می‌شود.

همچنین رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» دوشنبه 26 فروردین ماه، وضعیت بروزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها در صنعت چوب ایران را بررسی می‌کند.

برنامه «ساعت صنعت» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج ساعت 21 پخش می‌شود.

گفتنی است رادیو اقتصاد در برنامه «شب آفتابی» فردا، به موضوع زندگی اقتصادی کارآفرین در نوجوانی و جوانی اختصاص دارد. ایده یابی، شکست‌ها و موفقیت‌ها و کار جمعی، تولید محصول و خدمت و آینده‌کاری و ... از دیگر مباحث برنامه است. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی شنبه تا پنج شنبه ساعت 23 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما