امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مهدویت؛ از اولویت‌‎های برنامه‎سازی سال 98 شبکه قرآن سیما

مشاهده ۵۴۱
۱۳۹۸/۰۱/۲۵- ۱۰:۳۷

در جلسه اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، بر تولید برنامه با موضوع مهدویت در طول سال تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجج‎الاسلام‎والمسلمین محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و صادق کفیل معاون فرهنگی – آموزشی و همچنین غلامحسین رعیت‎پور مدیر روابط عمومی این بنیاد با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محسن عرفاتی سرپرست این شبکه دیدار و گفت‎وگو کردند.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‎های این بنیاد، گفت: در مرکز تخصصی مهدویت تاکنون 400 فارغ‎التحصیل داشته‎ایم که می‌شود از آن‎ها به عنوان کارشناسان مهدویت در برنامه‌های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما استفاده کرد.
وی اظهار کرد: 35 عنوان کتاب برای رده‌های سنی مختلف و اساتید حوزه و دانشگاه در زمینه پاسخ به شبهات و ... در بخش انتشارات این بنیاد ارائه شده است که از این شبکه می‎خواهیم در معرفی این آثار ما را یاری کنند.
در ادامه این جلسه محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم برنامه‎سازی این شبکه در سال 1398 مهدویت است، گفت: بحث امام زمان (عج) نباید منحصر به نیمه شعبان باشد و در تلاش هستیم که برنامه‌هایی با محور مهدویت را در طول سال به روی آنتن ببریم.
عرفاتی اظهار داشت: این شبکه آمادگی کامل دارد که درباره بیان دیدگاه بزرگان و اندیشمندان مطرح جهان در ارتباط با امام زمان (عج) و وظایف منتظران و همچنین معرفی علمای ربانی برنامه‌هایی مانند سعادتمندان تولید کند که امیدواریم با مشارکت این بنیاد به زودی شاهد این اتفاق باشیم.
پیشنهاد برگزاری مسابقات مختلف با موضوع مهدویت و جشن‌های خیابانی نیمه شعبان از سوی مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با همکاری رسانه‎ای شبکه قرآن و معارف سیما مطرح و مقرر شد به زودی این مسابقات برگزار شود.

امتیاز شما