امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

رسانه ملی گویاترین زبان نظام است

مشاهده ۳۶۹
۱۳۹۸/۰۱/۲۵- ۰۹:۲۰

در دیدار مدیرکل و معاونین صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد با رئیس کل دادگستری استان، بر همکاری و تعامل دو نهاد در زمینه‌های مختلف تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، با بیان اینکه نقش دستگاه قضایی در حراست از آرمان‌های انقلاب بی بدیل است، گفت: بدون شک بخش اعظمی از امنیت پایدار ، برقراری نظم و تامین آسایش و آرامش در جامعه مرهون تلاش و همت مسئولان قضائی است. امیر رئوف آمادگی صداوسیما را برای مشارکت و تعامل بیشتر با دادگستری استان درخصوص مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی و جرائم مختلف که به نوعی به امنیت جامعه کمک می‌کنند، اعلام کرد. وی افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اقدامات خوبی را درخصوص آگاهی‌بخشی به جامعه انجام داده است و همکاران ما در معاونت‌های تولیدی، آماده برنامه‌سازی برای تامین امنیت پایدار در جامعه هستند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار بر همکاری این دو نهاد در آگاهی‌بخشی به جامعه و کاهش جرم در استان تاکید کرد و افزود: اهداف صداوسیما و دستگاه قضا در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی بوده و همکاری این دو با هم موجب ارتقاء نظام و آرامش در جامعه می‌شود. حجت الاسلام مزارعی گفت: رسانه ملی گویاترین زبان نظام است که با وجود همه کاستی‌ها و محرومیت‌ها، تاکنون بسیار خوب عمل کرده است و حمایت از آن بر همه ما لازم است. وی بر مصمم بودن دستگاه قضایی در بازپس‌گیری زمین‌های بیت المال که توسط افراد سودجو تصرف شده و تغییر کاربری یافته‌اند، تاکید کرد و خواستار مشارکت صداوسیما در شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی در این زمینه به جامعه شد.

امتیاز شما