امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

درخشش بانوی مستندساز گلستانی در جشنواره فلورانس ایتالیا

مشاهده ۷۱۰
۱۳۹۸/۰۱/۲۱- ۱۴:۲۵

بانوی مستندساز گلستانی جایزه هیئت داوران دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم خاورمیانه اکنون (Middle East Now) را برای استان به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه مرزبان، مستندساز گلستانی، جایزه ویژه هیات داوران دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم خاورمیانه اکنون (Middle East Now) در فلورانس ایتالیا را برای تولید مستند «من می‌مانم» از آن خود کرد. اختتامیه این جشنواره از 13 تا 18 فروردین 98 در فلورانس ایتالیا برگزار شد. مستند «من می مانم» روایت مردی به نام سید عقیل سادات‌حسینی است که به صورت تنها در جزیره آشوراده گلستان، به پرورش حیواناتی چون اسب ترکمن و گاومیش می‌پردازد. کار و فعالیت اصلی وی پرورش اسب و آماده کردن آنها برای حضور در مسابقات است. این مستند با تصویربرداری وریا گلزاریان، صدابرداری اکبر گلی، تدوین فاطمه و عفت مرزبان، آهنگسازی محمد سالاروند، صداگذاری ارسطو مفاخری و ... تولید شده است.

گفتنی است، مستند «من می مانم» تندیس و جایزه بهترین فیلم در بخش بین‌الملل چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، تندیس بهترین  کارگردانی از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم حسنات، جایزه بهترین دستاورد هنری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، کاندید در بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم سلیمانیه عراق و ... را کسب کرده است.

امتیاز شما