امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی مسائل فناوری هسته‌ای در برنامه «دفترچه خاطرات» شبکه امید

مشاهده ۸۴۱
۱۳۹۸/۰۱/۲۰- ۱۴:۳۶

چهارمین قسمت از فصل 2 برنامه «دفترچه خاطرات» امروز سه‎شنبه 20 فروردین، به مناسبت «روز فناوری هسته‎ای» با حضور دکتر محمد پورقربان کارشناس روابط بین‎الملل، از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل 2 برنامه «دفترچه خاطرات» با عناوین و مناسبت‎های مختلف در 33 قسمت 30 دقیقه‌ای از شبکه امید درحال پخش است.
چهارمین قسمت از فصل 2 برنامه «دفترچه خاطرات» امروز سه‎شنبه 20 فروردین به مناسبت «روز فناوری هسته‎ای» با حضور دکترمحمد پورقربان کارشناس روابط بین‎الملل ساعت 20، از شبکه امید پخش می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت 13:30 خواهد بود.
تهیه کننده فصل 2 برنامه «دفترچه خاطرات» گفت: یکی از اهداف و دلایل تولید فصل دوم این برنامه توجه و آشنایی هر چه بیشتر نسل نوجوان با مناسبت هایی بود که در تقویم رسمی‌کشور می‌بینند و گاها دانستن دلیل نامگذاری و بیان حقایق مربوط به آن روز برایشان جذاب خواهد بود و می‎توانند با تماشای این برنامه پاسخ سوالات شان را دریافت کنند.
فصل یک برنامه «دفترچه خاطرات» در27 قسمت 27 دقیقه‎ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 26 دی تا روز 22 بهمن هر روز ساعت 19 از شبکه امید پخش شد.

امتیاز شما