امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

زمان پخش برنامه‌های گروه اجتماعی و کودک شبکه جهانی جام‌جم در بهار 98

مشاهده ۶۴۸
۱۳۹۸/۰۱/۲۰- ۱۳:۲۱

با آغاز سال جدید، زمان پخش برنامه‌های گروه اجتماعی و کودک از شبکه جام‌جم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی‌ سانه ملی، پخش برنامه «خانه مهر» قدیمی‌ترین برنامه شبکه  از  19 فروردین از سر گرفته شد.
این برنامه طبق روال گذشته از روز دوشنبه تا پنجشنبه ساعت 20 به وقت تهران، در قالب آیتم‌های متنوعی پخش می‎شود و تلاش می‎کند که با افزایش دانش و مهارت‌های زندگی، پاسخگوی نیازهای خانواده‌های ایرانی مقیم خارج باشد. آغاز پخش برنامه «کودکانه» نیز در سال جدید از تاریخ 19 فروردین بوده و هر روز به غیر از روزهای جمعه، ساعت18:10 به وقت تهران به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به شیوه پیشین سعی می‎کند تا با دعوت از هنرمندان کودک، پخش انیمیشن و کلیپ‌های کودکانه، هم زبان شیرین فارسی را آموزش دهد و هم لحظات مفرحی را برای کودکان رقم بزند. فصل جدید برنامه ترکیبی «دوربین» از هفته دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری، در روزهای یکشنبه ساعت 21 به وقت تهران پخش خواهد شد تا با حفظ فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در بین ایرانیان خارج از کشور، تا حد امکان به ترویج‌ آن نیز بپردازد.
مستند «اینجا ایران» برنامه دیگری از گروه اجتماعی است که از هفته اول خرداد، روزهای دوشنبه، ساعت 1 بامداد، زیبایی‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی مناطق ارزشمند ایران را بار دیگر به نمایش درآورد.
دورهمی دوستانه در برنامه «باهمستان» نیز در سال جدید تداوم داشته و از تاریخ 19 فروردین، هر روز ساعت 22 به وقت تهران پخش خواهد شد تا ضمن برقراری ارتباطی صمیمی‌با ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر دنیا، جدیدترین اطلاعات در حوزه‌های فرهنگ، جامعه، سینما و... را در اختیار بینندگان قرار دهد.

امتیاز شما