امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاک شوهای شبکه چهار بعداز ماه رمضان

مشاهده ۹۶۹
۱۳۹۸/۰۱/۲۰- ۱۳:۱۷

ادامه پخش مجلات علمی و فرهنگی «شب‎های هنر »،«طلوع»،«زاویه» و «سینماگرام» به بعد از ماه رمضان موکول شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم‎زمان با شروع سال جدید و پخش ویژه برنامه‌های نوروزی، پخش برنامه‌های زنده و روتین شبکه چهار سیما متوقف شد و قرار است سری جدید مجلات علمی و فرهنگی «شب‎های هنر»، «طلوع»، «زاویه» و «سینماگرام» بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود.
شبکه چهار سیما با شروع فصل بهار پخش چند برنامه جدید همچون مسابقه تلویزیونی «گام دهم»، «پندار»، «نقطه»، مجموعه «طنز آشنا»، «قرار» و «صراط» را در دستور کار قرار داده است.
مسابقه تلویزیونی «گام دهم» هر شب ساعت 22:30، برنامه «پندار» که شامل گفت‎وگو با 34 چهره تراز اول حوزه اندیشه و فکر است از 24 آبان هر شب ساعت 23، برنامه تلویزیونی«نقطه» و گفت‎وگو با طراحان هر شب ساعت 21 ،«قرار» ویژه برنامه اذانگاهی هر روز ساعت 12:30 و ویژه برنامه مناسبتی «صراط» در اعیاد شعبانیه ساعت 22 پخش می‌شود.
شایان ذکر است مجموعه انیمیشنی جذاب «طنزآشنا»، برگرفته ا‎ز طنزهای ادبی ایران و جهان با انتخاب و روایت دلنشین دکتر الهی قمشه ای که پخش آن از ابتدای نوروز 98 در شبکه چهار سیما آغاز شد، پخش آن در طول سال نیز ادامه می یابد و علاقه‎مندان می‎توانند این مجموعه را هر روز در سه نوبت 11 صبح، 15 عصر و 22 شب از شبکه چهار سیما دنبال کنند. اطلاعات بیشتر از سری جدید مجلات علمی و فرهنگی شبکه 4 در خبرهای تکمیلی تر اعلام می‌شود.

امتیاز شما